Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Kan je terug zien wanneer whatsapp web is gebruikt of ingeschakeld, de datum. Mijn telefoon is zonder mijn toestemming aangesloten via qr code, mijn beveiligingscode is afgekeken. Ik kwam later er achter dat men mijn whatsapp gesprekken elders op een telefoon/ tablet binnen kreeg. Na ontdekking heb ik de verbinding gelijk ontkoppeld en in alle paniek niet gekeken vanaf wanneer dit aan de gang was. Ik zou graag willen terug zien wanneer er is ingelogd op whatsapp web is dit ergens zichtbaar?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd Welkom op Tweakers.

Je kan via de drie puntjes -> 'Whatsapp Web' kijken welke sessies er momenteel lopen. Wanneer je deze verwijderd hebt is het volgens mij niet meer mogelijk om dit terug te kijken.

Overigens kun je sowieso wel alleen de datum zien wanneer het laatst online, maar niet wanneer aangemeld.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 30-10-2017 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In soort paniek heb ik via de whatsapp instellingen gelijk de koppeling stop gezet. Ik kon wel zien dat er die dag nog een online actie is geweest. Het hacken van mijn telefoon heeft wel een tijdje geduurt en er is nog al een hoop / alleen maar privé gesprekken meegelezen. Zou zo graag willen weten wanneer dat gestart is. Maar ook ik kom via de instellingen alleen uit op jou advies/ antwoord. Bedankt voor je reactie!!