Razor Boomslang probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Ik heb deze muis nu +- 2 maand in gebruik, gister ff grondig en heel voorzichtig schoongemaakt maar nu heb ik het volgende probleem :

Als ik de muis naar rechts / rechtsboven beweeg voel ik soms weerstand, erg irritant

af en toe is het net of het balletje doorrolt wanneer ik de muis snel beweeg en dan stilhoud (net of je flink dronken bent :P)

Volgens mij is dus 1 v/d 3 wielletjes in de muis verschoven/ scheef gaan zitten tijdens het schoonmaken alleen kan ik echt niets vinden :(

Iemand een oplossing / tip ?

edit: 3e probleem -> soms beweeg ik de muis 5cm (normaal op monitor gaat pijl 5cm naar links/rechts) maar nu gaat m'n muiswijzer op beeldscherm maar 1 cm

erg vaag:(

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Het lijkt erop dat je balletje slipt ofzo. Ik heb het ook wel eens met m'n boomslang, maar ik gebruik ook geen muismat en dat wil ik eigenlijk wel.

Misschien zou jij er dan goed aan doen om een mat met vrij veel weerstand te kopen, dan is de kans op slippen nul.

Voel trouwens ook ff het balletje na. Er zullen wel geen deuken in zitten maar misschien is het balletje vies.

Oh, schiet me nog iets te binnen: een van die wieltjes zit met een veertje vast en kan dus naar achteren, misschien zit die te ver naar achteren? Kijk eens of het veertje "jammed" is ofzo....succes!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Wat moet ik hier op zeggen.. je hebt gewoon een muis die niet lang meegaat... heb er zelf ook 2 gehad.

Gewoon ruilen bij de pc boer dus.
Ben je slimmer ruil je hem voor een Logitech ofzo ;)

Verwijderd

Is het als je je muis beweegt en dan ineens stil houd? Dus dat dan de cursor nog doorbeweegt, terwijl je muis niet beweegt? Dit had ik namelijk ook. Je moet dan het klepje van je muisbal ff openmaken en het er andersom erin doen. Bij mij heeft dit gewerkt.

Verwijderd

AHUM

een boomslang niet lang meegaan?

AHUM rot toch op met je logitech....
boomslang is wel de beste kwaliteit enzo ...
echt GELUL dat een boomslang goedkoop is en niet lang meegaat.....

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Op dinsdag 10 juli 2001 19:14 schreef marukiej het volgende:
AHUM

een boomslang niet lang meegaan?

AHUM rot toch op met je logitech....
boomslang is wel de beste kwaliteit enzo ...
echt GELUL dat een boomslang goedkoop is en niet lang meegaat.....
Ik heb er 2 gehad vriend, jij hebt er denk ik niet eens 1 gezien :P
En goedkoop heb ik nooit gezegt, kwaliteit is gewoon :r

• Renkie
klopt, dit is mijn 4e al:P

maar razor support is goed en snel dus ik klaag niet

alleen dis wel een erg vaag probleem:)

• Renkie
Nou ik word hier echt gek van

alles geprobeerd en nog steeds die weerstand bij het naar rechtsgaan met de muis

het ligt niet aan de muis zelf (zonder bal = perfect) maar zodra de bal erin zit beginnen de problemen

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

logitech roelz!

voordat ik een fatsoenlijke muis had, versleet ik er elke 2 maanden wel een b merk door. (á 30 piek)

nu heb ik al 2 jaar een Logitech Mouseman Marble FX (trackball) van 210 gulden...

voor de slechte rekenaars: 12*30 = 360 gulden... minus 210 = 150. kun je mooi 256 mb dimm voor kopen nu :)

(off 200mhz extra op je proc)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Renkie
ARG ik word echt gek hier

kan totaal niet meer mikken in half-life

zelfs een simpel icoontje aanklikken lukt me nauwelijks

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Tja wat kunnen we hier nog over zeggen ?

NIET HUILEN :'( MAAR RUILEN :)

DOC.

DOC.

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 19:35
Op dinsdag 10 juli 2001 20:20 schreef Renkie het volgende:
klopt, dit is mijn 4e al:P

maar razor support is goed en snel dus ik klaag niet

alleen dis wel een erg vaag probleem:)
4e al :? dan is de kwalitein niet best dus :9

Ik gebruik mijn Logitech Mouseman Weel al 2 1/2 jaar zonder problemen met een gel muismat.

Je muismat schoon houden wil ook nog wel eens helpen je moet ook niet proberen om een boterham in de muis te duwen :)

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:10

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb er nu ook problemen mee, en Support zou 'n nieuwe sturen, alleen, dat is al 'n maand geleden, nog steeds niks binnen.

Intentionally left blank.

• Zaagmans
  • Laatst online: 16-07 21:13
koop gewoon een optische muis, de intellieye explorer van MS heeft bijvoorbeeld zowiezo 1500dpi (als ik het goed heb), en ze hebben nu ook al een nieuwere versie op de markt die 33% sneller weer is ( ~ 2000 dpi)..toevallig heb ik er zelf 1 ;)
Van logitech weet ik niet zoveel, maar op het werk hier hebben we ook optische logitech muizen en die werken ook perfect.

- Ruud

Verwijderd

Hee,

Als ik de muis naar rechts / rechtsboven beweeg voel ik soms weerstand, erg irritant

Ik heb exact hetzelfde gehad, probeer nog eens een keer heel grondig het witte wieltje schoon te maken, maar heel voorzichtig met een wattestaafje met spiritus. Probeer te horen of het wieltje piept als je er aan draait.
Als het piept of het draait stroef dan kun je proberen een beetje!!!!!! teflonspray aan te brengen op de as van het witte wieltje aan beide zijden. doe wat spray op een gerekte paperclip en breng voorzichtig de spray aan op het asje. Dit zou kunnen helpen.
De ijzeren stangetjes grondig schoon maken en de bal ook even grondig vetvrij maken.
Je muismat of ondergrond ook grondig schoonmaken.
Ikzelf maak mijn muismat(3M precision) voorzichtig schoon met veel afwasmiddel en lauwwarm water. Vervolgens droogfohnen en binnen 10min weer online knallen ;-)
Indien dat niet werkt kun je online kontakt opnemen met de support afdeling.

Even over de kwaliteit van de muis: die is gewoon goed maar de muis is gewoon gevoelig voor vet en vuil omdat het gewoon en muis is die heel precies is (ikheb de 2000).
Als je er 2 slijt binnen afzienbare tijd mankeert er wat aan je gebruiksgedrag IMO.
>:)

Verwijderd

Toch is die dhm00 best wel grappig :?

Verwijderd

Ik heb nu het probleem met mn intellimouse dat ik soms gewoon... blijf hangen :)
Maar ja... de muis... en dan zitten ze zoveel te klagen over procs en mobos maar muizen zijn al even erg ;)

• Renkie
ah thnx powerhead

over de andere problemen:

nr1 had last van knoppen fie bleven hangen (bekend probleem van de 1e serie)
nr 2 had last van een muiswiel dat vrolijk zonder reden op/neer scrolde
bij nr3 was het veertje kapot (die van 3e wiel)
nr 4 - huidige heeft dit probleem + een muiswiel dat af en toe naar beneden scrollt....

ik heb ruim 4 jaar met dezelfde logitech mouseman gedaan dus ik denk niet dat het aan de gebruiker ligt:P

De boomslang 2000 is gewoon DE perfecte muis als je veel online fragt zoals ik alleen tja... een beetje duurzamer mag wel

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 10:53
dit topic is al zo vaak langsgekomen, gebruik de search zou ik zeggen.

slotje?
Pagina: 1