zijn deze onofficiële retro add-ons nog wat waard ?

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-10 18:46
Beste Tweakers,

Ik kwam laatst deze on onfficiële add-on set tegen voor enkele retro games (zoals Duke Nukem, CC, Warcraft) :
Foto

Ik vroeg me af of dit nog enige waarde heeft? Of kan het rechtstreeks de prullenbak in ? (ik denk het laatste)

Google levert namelijk geen resultaten op :?

[ Voor 4% gewijzigd door PEBKAC op 30-10-2017 14:27 ]

Beste antwoord (via PEBKAC op 30-10-2017 16:50)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In de basis, niets meer waard.

Slechts van een handjevol games zijn er bepaalde box/case nog wat waard geworden, maar puur wat een verzamelaar er voor wil betalen. Zoals veel 'nostalgie/retro' zut, het is waard wat een ander ervoor wil betalen.

Zeker de level collections zitten op niveau van die shareware CD's, ze krijgen de rechten om het uit te brengen, gooien een berg op een CD, voila. Maar origineel is het zeker al niet, en gok dat er van veel 'map mod' games tientallen van zulke CD's zijn gemaakt.

Kan zelf maar 1 zo'n CD herinneren die ooit geld waard is geworden, was een collectie van mods (trackers), daar bleken originele nummers op te staan van later bekende DJ's of muzikanten (ofzo). Maar zelfs dan praat je over 20-30 euro op een CD die ooit 19,99 gulden was.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2017 14:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ziet eruit als een cheape verzamel cd-rom van spellen die in de tijd dat die cd-rom werd uitgebracht al hun beste tijd gehad hadden. Lijkt me dus niets waard ;) Maar misschien kan een kenner hier meer over zeggen ;)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In de basis, niets meer waard.

Slechts van een handjevol games zijn er bepaalde box/case nog wat waard geworden, maar puur wat een verzamelaar er voor wil betalen. Zoals veel 'nostalgie/retro' zut, het is waard wat een ander ervoor wil betalen.

Zeker de level collections zitten op niveau van die shareware CD's, ze krijgen de rechten om het uit te brengen, gooien een berg op een CD, voila. Maar origineel is het zeker al niet, en gok dat er van veel 'map mod' games tientallen van zulke CD's zijn gemaakt.

Kan zelf maar 1 zo'n CD herinneren die ooit geld waard is geworden, was een collectie van mods (trackers), daar bleken originele nummers op te staan van later bekende DJ's of muzikanten (ofzo). Maar zelfs dan praat je over 20-30 euro op een CD die ooit 19,99 gulden was.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2017 14:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Niet echt wat waard maar van weggooien gaat mijn verzamelhart wel een beetje bloeden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-10 18:46
Thanks, zo een vermoeden had ik al dat het niet heel veel waard is.
Ik ga hem voor een paar euro op marktplaats zetten, misschien dat er nog iemand blij van word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Fijn dat je vermoeden bevestigd is. Taxatietopics zijn alleen niet meer toegestaan op GoT (al zou ik even moeten uitzoeken waarom ook alweer precies). Dus dan weet je dat voor het vervolg :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.