Ik ben op zoek naar een ultrabook met de volgende eisen:
categorie: Laptops
Hieruit heb ik 6 laptops geselecteerd waarvan ik denk dat ze de sterkste behuizing hebben, maar dit is natuurlijk lastig te zien aan de foto's:
https://tweakers.net/pric...01;765659;1069119;713467/
Ik ben benieuwd naar de volgende zaken:
Laptop gaat zakelijk gebruikt worden en af en toe Netflix. Geen zware programma's, maar wel veel browser tabbladen open en trading software die 4 uur per dag draait Ik reis veel en sleep mijn laptop vrijwel overal mee naar toe, vandaar dat bouwkwaliteit erg belangrijk is.
Wat is je budget?
€900 incl btw. De Thinkpad 13 zit daar iets boven, maar ik heb van 1 van de shops een coupon.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf goede ervaringen met Asus en heb gelezen dat de bouwkwaliteit van Lenovo goed is.
Alvast bedankt voor de hulp.
categorie: Laptops
Hieruit heb ik 6 laptops geselecteerd waarvan ik denk dat ze de sterkste behuizing hebben, maar dit is natuurlijk lastig te zien aan de foto's:
https://tweakers.net/pric...01;765659;1069119;713467/
Ik ben benieuwd naar de volgende zaken:
- Welke zouden jullie adviseren?
- Wat zijn jullie ervaringen met deze merken/series als het gaat om bouwkwaliteit?
- Wat zijn jullie ervaringen met deze laptops/series als het gaat om het geluid van de fans?
- Is het de moeite waard om te wachten op de Kaby Lake refresh van de Asus Zenbook (4e in de vergelijking) en is er iets bekend over wanneer deze uitkomt?
- Tussen de 2 Thinkpads zit een flink prijsverschil dat ik in de specs niet echt thuis kan brengen, wat zie ik over het hoofd?
- Zien jullie nog alternatieven voor dit rijtje?
Laptop gaat zakelijk gebruikt worden en af en toe Netflix. Geen zware programma's, maar wel veel browser tabbladen open en trading software die 4 uur per dag draait Ik reis veel en sleep mijn laptop vrijwel overal mee naar toe, vandaar dat bouwkwaliteit erg belangrijk is.
Wat is je budget?
€900 incl btw. De Thinkpad 13 zit daar iets boven, maar ik heb van 1 van de shops een coupon.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf goede ervaringen met Asus en heb gelezen dat de bouwkwaliteit van Lenovo goed is.
Alvast bedankt voor de hulp.