Iphone 6S beschadiging na vervanging batterij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 18:53
Mijn iPhone 6S had helaas nogal last van een slechte accu. Deze is vervangen. Bij terugkomst viel eigenlijk gelijk mijn oog op lichte beschadiging op het scherm. Ter hoogte van de volume omlaag toets (iets daarboven) zit over een de gehele breedte een lichte beschadiging met links wat meer krasjes.

Nu is mijn toestel niet nieuw, maar ik heb deze altijd in een hoesje (dichtklap) en baal toch wel een beetje van de manier waarop er dan bij reparatie met je toestel is omgegaan.

Iemand ervaring hoe Apple hier mee omgaat? (Reparatie is via apple verlopen)

[ Voor 3% gewijzigd door jantje112 op 30-10-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32
Ff bij Apple langs gaan en het aangeven zou ik zeggen.
Als het er niet was voor je het inleverde en je het gewoon rustig en vriendelijk uitlegd moer dat wel goedkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat let je om contact op te nemen met Apple en de situatie voor te leggen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 18:53
Outerspace schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:22:
Wat let je om contact op te nemen met Apple en de situatie voor te leggen?
Dat ga ik ook zeker doen, maar het blijft natuurlijk een welles / nietes verhaal. Dus ik had gehoopt nog wat bruikbare tips te vinden. Misschien dat iemand hier wel gelijk een "herkenbaar' tafereel ziet en denkt, dat komt zo en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon even langsgaan bij Apple. Volgende keer misschien een foto van je iPhone + bewijs dat ie van jou is maken vóór de reparatie. Kun je tenminste bewijzen dat het daadwerkelijk tijdens de reparatie is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is het nog wel dezelfde telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Is het echt door Apple zelf gedaan? Lijkt me niet dat de QA van Apple het toe zou laten een telefoon met beschadiging terug te geven en doen alsof er niks aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het scherm hoeft er niet eens af, (wel open). dus hoe de kras is/zou zijn ontstaan is gissen natuurlijk. Ook al haalt men het scherm er af, dan leg je dat op een doekje. Dus er is voor mij geen "herkenbaar tafereel"

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het scherm te openen moet je wel langs de randen glijden met een spudger (oid). Die schermen zitten namelijk vastgelijmd op het frame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:30:
Om het scherm te openen moet je wel langs de randen glijden met een spudger (oid). Die schermen zitten namelijk vastgelijmd op het frame.
Daar zijn plastic cards voor(indien nodig), dat iemand de metalen spudger voor gebruikt zegt al genoeg over zijn/haar reparatie skills. als het scherm eerst verwarmd is zal je zonder het scherm kunnen openen.
(weel eerst de pentalobe schroefjes verwijderen) ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:48:
[...]

Daar zijn plastic cards voor(indien nodig), dat iemand de metalen spudger voor gebruikt zegt al genoeg over zijn/haar reparatie skills. als het scherm eerst verwarmd is zal je zonder het scherm kunnen openen.
(weel eerst de pentalobe schroefjes verwijderen) ;)
Mee eens! Waarschijnlijk was het een Apple Service Provider die niet zo veel ervaring heeft.
Pagina: 1