Toen ik vorige week laat thuis kwam van het werk, wilde ik nog even wat kijken op Netflix.
Ik zet de tv aan (Sony 65xe9005) en dan neemt de receiver (Sony STR-DN1080) via de Arc automatisch het audio gedeelte over.
Omdat het zo stil was in huis, hoorde ik nu pas een constante hum / ruis.
Eerst dacht ik dat het mijn receiver zelf was, en als ik goed luister maakt die inderdaad wel wat geluid.
Maar toen ik mijn oor op een van de front speakers legde, hoorde ik dus een zachte ruis.
Deze ruis word niet minder als ik het volume op 0 zet,
Ik heb ook de audio input een paar keer aangepast om te kijken of het dan weg zou zijn.
Dit is niet het geval helaas.
Ik weet 100% zeker dat +/- goed zijn aangesloten, dus dat kan het niet zijn.
Zover ik kan horen, komt er geen ruis uit de center en rear speakers.
Ik ben op google ook al op zoek gegaan naar een antwoord, maar nog niet echt iets kunnen vinden.
Heeft iemand wellicht een idee wat het probleem zou kunnen zijn, en hoe ik dit kan verhelpen ?
Ik zet de tv aan (Sony 65xe9005) en dan neemt de receiver (Sony STR-DN1080) via de Arc automatisch het audio gedeelte over.
Omdat het zo stil was in huis, hoorde ik nu pas een constante hum / ruis.
Eerst dacht ik dat het mijn receiver zelf was, en als ik goed luister maakt die inderdaad wel wat geluid.
Maar toen ik mijn oor op een van de front speakers legde, hoorde ik dus een zachte ruis.
Deze ruis word niet minder als ik het volume op 0 zet,
Ik heb ook de audio input een paar keer aangepast om te kijken of het dan weg zou zijn.
Dit is niet het geval helaas.
Ik weet 100% zeker dat +/- goed zijn aangesloten, dus dat kan het niet zijn.
Zover ik kan horen, komt er geen ruis uit de center en rear speakers.
Ik ben op google ook al op zoek gegaan naar een antwoord, maar nog niet echt iets kunnen vinden.
Heeft iemand wellicht een idee wat het probleem zou kunnen zijn, en hoe ik dit kan verhelpen ?