Hallo tweakers,
Ik had een vraag over het upgraden van mijn computer.
Zoals zovelen van jullie ben ik aan het kijken wat de volgende stap is voor mijn computer. De computer is al wat jaartjes oud en ik zit daarom te twijfelen tussen een upgrade of de samenstelling van een nieuwe pc.
Maar voor rond de 400 euro heb ik geen nieuwe PC.
Wat wil ik bereiken met mijn upgrade?
Ik zou willen dat ik de nieuwere spellen goed kan spelen zonder veel lag.
Verder gamen mijn kinderen ook af en toe op deze pc, dus ook zij spelen dan spelletjes als de nieuwe Battlefield en Call of Duty.
Momenteel is mijn systeem als volgt:
CPU: Intel i7 2600 @ 3.4 Ghz
RAM: 8GB
SSD: 250 GB Corsair
Grafische kaart: Geforce 560 Ti
Monitor: iiyama ProLite B2783QSU
Wat raden jullie mij aan? Is het vervangen van mijn grafische kaart genoeg om weer even mee te kunnen doen? Of is mijn CPU dan al snel de bottleneck?
Als ik een leuke grafische kaart voor rond de 200/250 euro koop....ga ik dan al blij worden? Of moet ik dan echt meer uitgeven?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan de juiste keuze in deze.
Bij voorbaat dank!
Ik had een vraag over het upgraden van mijn computer.
Zoals zovelen van jullie ben ik aan het kijken wat de volgende stap is voor mijn computer. De computer is al wat jaartjes oud en ik zit daarom te twijfelen tussen een upgrade of de samenstelling van een nieuwe pc.
Maar voor rond de 400 euro heb ik geen nieuwe PC.
Wat wil ik bereiken met mijn upgrade?
Ik zou willen dat ik de nieuwere spellen goed kan spelen zonder veel lag.
Verder gamen mijn kinderen ook af en toe op deze pc, dus ook zij spelen dan spelletjes als de nieuwe Battlefield en Call of Duty.
Momenteel is mijn systeem als volgt:
CPU: Intel i7 2600 @ 3.4 Ghz
RAM: 8GB
SSD: 250 GB Corsair
Grafische kaart: Geforce 560 Ti
Monitor: iiyama ProLite B2783QSU
Wat raden jullie mij aan? Is het vervangen van mijn grafische kaart genoeg om weer even mee te kunnen doen? Of is mijn CPU dan al snel de bottleneck?
Als ik een leuke grafische kaart voor rond de 200/250 euro koop....ga ik dan al blij worden? Of moet ik dan echt meer uitgeven?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan de juiste keuze in deze.
Bij voorbaat dank!