Subwoofer om actieve speakers aan te vullen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:25
Ik zoek een?
Subwoofer voor bij mijn pricewatch: Ruark Audio MR1 Soft Black

Wat is je budget?
500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik de Ruark als bluetooth speakers voor bij mijn LG OLED (E6), ze klinken zelfs zonder subwoofer al beter dan de ingebouwde soundbar, maar ze hebben een subwoofer uitgang en voor films lijkt me dat een mooie toevoeging. Mijn woonkamer is zo'n 5 bij 6 meter met een open keuken van 4 bij 4 en een stenen vloer. De sub zou in de linkerbovenhoek onder het bureau komen te staan. Het gaat om een tussenwoning dus ik wil ook wel een beetje rekening houden met de buren (al is het nieuwbouw en is de isolatie geweldig,
ik hoor mijn buren nooit.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oWHEmPb.png

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf aan de REL T-zero te denken, deze wordt ook door Ruark op hun site geadviseerd als goede combo met de Ruark set. https://www.whathifi.com/rel-acoustics/t-zero/review

[ Voor 15% gewijzigd door Janpietertje89 op 30-10-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 10:12
Een compacte, maar toch zeer strakke sub is de SVS SB1000
Valt heel iets boven je budget, maar heeft echt een super prijs/prestatie verhouding!

Zeker de moeite waard om is bekijken/luisterne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Je doet het geluid echt tekort als dat de enige mogelijke plek is om de sub te plaatsen.
Aan bovenstaande kan ik ook subs van BK (niet van de pannen :+) aanraden. Helaas alleen rechtstreeks van de fabrikant te bestellen, dus niet vooraf te beluisteren. De monolith wordt als een beest beschouwd de xxls400 als zeer strakke sub. Ik weet zo niet wat de pond doet, maar volgens mij heb je ze inmiddels voor onder de €500,-

In m'n sig staat nog een sub overzicht waar ik een jaar of wat mee begonnen was (is dus niet up-to-date). Wellicht haal je daar nog wat mogelijkheden uit.