A good leader inspires by example. But if that fails, brutal violence will do just as well - Gnarl
Een veel betere kaart dan de R9 zit je hoger dan 400,- anders heb je een vergelijkbare of iets aan procenten snellere kaart, ik zou gewoon de settings iets tweaken voor stabielere game play.
Of je huidige verkopen en dat bedrag meenemen bij de 400,- dan heb je een hoger budget voor een betere kaart.
AC zou eigenlijk niet moeten haperen bij hoge instellingen aan de hardware eisen te zien, misschien dat je ventilator niet optimaal werkt en die te warm wordt dat kan haperen veroorzaken.
Of je huidige verkopen en dat bedrag meenemen bij de 400,- dan heb je een hoger budget voor een betere kaart.
AC zou eigenlijk niet moeten haperen bij hoge instellingen aan de hardware eisen te zien, misschien dat je ventilator niet optimaal werkt en die te warm wordt dat kan haperen veroorzaken.
Si vis pacem, para bellum
Ik heb met GPU-Z en taakbeheer gekeken naar de verschillende loads. De CPU en Ram blijven rond de %50 . De videokaart zit op 100%, temperatuur rond de 70 graden en fan speed op %50.
A good leader inspires by example. But if that fails, brutal violence will do just as well - Gnarl
Hmm 70 Graden op 100% is netjes niet te hoog, is dit ook voor langere tijd?Sjonniess schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 01:33:
Ik heb met GPU-Z en taakbeheer gekeken naar de verschillende loads. De CPU en Ram blijven rond de %50 . De videokaart zit op 100%, temperatuur rond de 70 graden en fan speed op %50.
Si vis pacem, para bellum
Geen overklok op de CPU? Wat is de temp van de CPU? En die van de VRM's? Wat voor een koeler heb je op de CPU zitten?
[ Voor 23% gewijzigd door Baloes op 30-10-2017 02:05 ]
Het probleem ligt (waarschijnlijk) niet per se aan je hardware: https://torrentfreak.com/...mmers-gamers-cpus-171030/
Ik denk dat het hier inderdaad aan ligt, Op ultra high graphics heb ik nog steeds dezelfde fps.
Pagina: 1