Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nvidia drivers werken niet mee

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• iJAMAYLA
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11-2019
Mijn vraag:
Mijn vriend wilde een game spelen (LoL), krijgt hij een fout melding dat zijn Directx drivers niet up to date zijn, en iets met mijn nvidia drivers. Ik ben het op gaan zoeken op google, kom terecht op een forum. Daarop krijg je een stappen plan hoe je het kan fixen in game zelf. Daar had ik alle stappen vervolgd. Vervolgens wilt de game niet meer normaal installeren. Problemen met patcher up to date te krijgen ofzo. Dat is dus rip.

Vervolgens word er gezegd door iemand dat ik de nvidia drivers moet verwijderen en er weer opnieuw op moet zetten. Hij had ze gisteren geupdate naar de nieuwste versie. Sinds die update werkt het niet meer.

Dus ik verwijder de drivers, en probeer het opnieuw te installeren, wilt hij heel nvidia driver niet meer installeren.

(Nvidia Optimus)

Geen idee wat we ermee aan moeten, hoe het opgelost zou kunnen worden etc.

Hebben jullie misschien enig idee hoe en wat?

Alvast thanks

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Welke videokaart ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• iJAMAYLA
Enige wat ik weet is dat er Nvidia Optimus op staat, volgens mij zag ik ergens 710m staan

[ Voor 9% gewijzigd door iJAMAYLA op 29-10-2017 21:09 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Download eens een oudere driver en kies helemaal onderaan voor wis vorige je kunt er zelf aanvinken wat je wil. Het gaat om een laptop toch ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Aangezien je Optimus hebt, is het wss laptop.

Eerst de Intel graphics updaten.

En dan de Mobile drivers gebruiken voor nvidia.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• iJAMAYLA
Hackus schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:15:
Download eens een oudere driver en kies helemaal onderaan voor wis vorige je kunt er zelf aanvinken wat je wil. Het gaat om een laptop toch ?
Ja klopt, mijn vriend kon er niet meer tegen en heeft hem weer in de kast gepleurt. Dus vandaag gaat het hem niet meer worden denk ik.

En waar zou ik dat kunnen vinden als ik vragen mag?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

https://www.geforce.com/h...force-710m/specifications

Dan navigeer je naar drivers en vul je alles in. na Search zie je een lijst met driverpacks

edit:heb je Windows update al gedaan ?

[ Voor 11% gewijzigd door Hackus op 29-10-2017 21:35 ]

• iJAMAYLA
Hackus schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:23:
https://www.geforce.com/h...force-710m/specifications

Dan navigeer je naar drivers en vul je alles in. na Search zie je een lijst met driverpacks

edit:heb je Windows update al gedaan ?
Thanks, en maybe een domme vraag; maar bestaan er nieuwere updates voor windows 7?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iJAMAYLA schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:01:
[...]

Thanks, en maybe een domme vraag; maar bestaan er nieuwere updates voor windows 7?
Windows 7 krijgt nog steeds updates, oa qua beveiliging en drivers voor je systeem

• iJAMAYLA
Hackus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:14:
[...]

Windows 7 krijgt nog steeds updates, oa qua beveiliging en drivers voor je systeem
Ah okay, thanks, ik ga het navragen. Ik heb gezegd dat hij de driver moest proberen te downloaden, bleek de 740m te wezen (sorry). Alleen hij geeft dit aan na het opnieuw opstarten: https://imgur.com/gallery/WTb8w

Verwijderd

altijd lastig die dubbele videokaarten.

Om welke laptop gaat het eigenlijk?Dat is mijn eerste vraag,nergens staat dat.

Grote kans dat je namelijk de drivers van de fabrikant moet gebruiken om het goed werkende te krijgen.

Maar post maar eeerst een de type laptop

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 16:58 ]

• iJAMAYLA
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:56:
altijd lastig die dubbele videokaarten.

Om welke laptop gaat het eigenlijk?Dat is mijn eerste vraag,nergens staat dat.

Grote kans dat je namelijk de drivers van de fabrikant moet gebruiken om het goed werkende te krijgen.

Maar post maar eeerst een de type laptop
MEDION Akoya P7645 volgens mij. Mijn vriend heeft 0 kennis van computers etc. Dus het is lastig om info van hem te krijgen :P

• iJAMAYLA
Weet al iemand meer? Het probleem is nog steeds niet opgelost...

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 22:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Schakel Optimus eens uit in het BIOS/UEFI. Dan zou hij puur op de nVidia kaart moeten zitten. Kost wat accutijd, maar hij zal vast niet zo lang daarop werken.

[ Voor 68% gewijzigd door Hero of Time op 31-10-2017 21:10 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• iJAMAYLA
Hero of Time schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:08:
Schakel Optimus eens uit in het BIOS/UEFI. Dan zou hij puur op de nVidia kaart moeten zitten. Kost wat accutijd, maar hij zal vast niet zo lang daarop werken.
Ik ben bij de BIOS. Alleen kan niets vinden waar ik Optimus uit zou kunnen schakelen.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 22:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

iJAMAYLA schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:25:
[...]

Ik ben bij de BIOS. Alleen kan niets vinden waar ik Optimus uit zou kunnen schakelen.
Zoek even met Google met het type laptop. Kijk ook of er een update is voor het BIOS/UEFI, wellicht is de optie er nu niet, maar bij een update wel.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1