Op dinsdag 10 juli 2001 16:14 schreef Thefrodo het volgende:
Weet je wat ik nu zo jammer vind...
Silicium kan chemisch uitgerekt worden waardoor de elektronen sneller door het stofje gaan (simpel gezegd).
Het probleem is alleen dat die techniek nu bij IBM (Irritant Belangenloos Medium) blijft hangen.

Van types als jij word ik kotsziek!
Als je nou es goed nadenkt dan zul je zien dat IBM, Philips en vele andere bedrijven een hoop pure researchlabs hebben staan waar aan dit soort zaken gewerkt wordt. Zij vinden nieuwe technieken uit en mogen daar best voor beloond worden. Inderdaad, door licenties. Na verloop van tijd verlopen patenten op technieken, dus dan wordt het toch algemeen en na verloop van tijd zullen andere bedrijven en wetenschappelijke instellingen soortgelijke technieken ontwikkelen. IBM en consorten geven miljoenen (wellicht miljarden..) uit aan fundamenteel wetenschappelijk onderzoek, wat vanzelf tot de markt doordringt. Denk je nou echt dat nu ze dit vandaag ontdekt hebben, het morgen op de markt kan zijn? Welnee, eerst moet er een goed productieproces voor worden gemaakt en moet dit solide genoeg worden voor commerciële toepassingen.
Kruip onder die steen vandaan, stomme pissebed, of laat 'em hard genoeg op je kop flikkeren zodat je niet meer zo stom gaat lopen blaten.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.