Toon posts:

Gtx 1050 wordt niet geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Heb een i7-2600 pc met 8gb ram en 120gb ssd en 320hdd.
Nu wilde ik er de gtc 1050 2gb erop aansluiten maar krijg ik steeds een foutmelding met de instalatie cd en ook al zijn de drivers handmatig gedownload via de site. Verder stopt mijn beeld en stoppen de ventilatoren op het moment dat ik de pc start. Zonder de kaart krijg ik wel gewoon beeld.

Iemand ideeen wat hiermee te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Is het een zelfbouwsysteem of een kant-en-klaar systeem? In het geval van een zelfbouwsysteem: wat zijn de overige specificaties van je systeem? Als het een kant-en-klaar systeem is, welk merk? Sommige kant-en-klare systemen hebben een whitelist, zodat je alleen vooraf goedgekeurde hardware kunt gebruiken. Als de GTX1050 niet voorkomt op deze whitelist, zal je eerst je bios bij moeten werken en als dat niet kan, heb je pech.

Als je een kant-en-klare computer hebt, kun je beter een nieuwe pc kopen. Sommige kant-en-klaar systemen hebben namelijk moederborden en voedingen met exotische formfactors. In dat geval moet je moederbord, voeding en kast vervangen. Aangezien er nog vrij weinig socket 1155 borden zijn, zal het waarschijnlijk goedkoper zijn om een socket 1151 bord te kopen die een 6th/7th/8th gen intel processor en DDR4 RAM nodig hebben.

Oja, bijna vergeten, welke foutmelding krijg je? En wat zegt google dat je moet doen om dit op te lossen? En vooral, waar loop je tegenaan met het oplossen van de foutmelding?

[ Voor 9% gewijzigd door hoi1234 op 29-10-2017 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Weke versie van Windows 10 heb je ? vorig jaar was er een versie die je moest updaten voordat je de gtx1070 geinstalleerd kreeg

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Machine name: DESKTOP-QGJNA7K
Machine Id: {B7DB7224-4DBC-4867-9EBD-A22B583C2FB7}
Operating System: Windows 10 Pro 64-bit (10.0, Build 15063) (15063.rs2_release.170317-1834)
Language: English (Regional Setting: English)
System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd.
System Model: HA65M-D2H-B3
BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz (8 CPUs), ~3.7GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 8110MB RAM
Page File: 1863MB used, 8166MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 12
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
Miracast: Not Available
Microsoft Graphics Hybrid: Not Supported

Windows versie: 1703 (OS Build 15063.674)

Dit zijn nog de overige gegevens.
Hopelijk kunnen jullie hier wat mee.
Ben een leek in dit soort problemen met computers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op¨gelost, Nog verder gespeurd op het net en met het programma DDU de oude standaard intel driver kunnen verwijderen en met een reboor meteen beeld via de gtx kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Fijn :)
Voortaan wel even kijken waar je je topic plaatst, want hoewel ik snap dat je je videokaart gaat gebruiken om te gamen, is het onderwerp toch echt de videokaart en niet een game :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.