Probleem met kopieren bestanden van SD card/cardreader/USB

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
Sinds een week of 2 heb ik plots een probleem als ik bestanden van mijn actioncam sd cards probeer te kopieren. Ik heb 2 cardreaders, beide geven hetzelfde probleem. Ook heb ik 2 kaartjes geprobeerd, ook bij beide het zelfde probleem. Het gaat om een computer met een i5 3350P, 8 gig geheugen met een SSD en met Windows 10. Gek genoeg kan ik prima de bestanden direct van de sd kaart afspelen met media player classic. Maar zodra ik de bestsanden upload naar youtube of naar mijn nas kopieen gaat het fout. Het kopieren begint goed maar kakt na een tien tal seconden compleet in, staat een poosje stil en begint dan weer. Zo gaat dat dan verder, echt vervelend. Als ik de cardreaders in mijn andere windows 10 computer doe heb ik dat probleem niet. Geen idee wat er gebeurt is, ik kom bij Microsoft een topic tegen waarbij veel meer mensen deze problemen hebben maar niemand heeft een oplossing zo ver ik heb gezien:

https://answers.microsoft...-8d35-977944eb5c01?auth=1

Misschien dat hier op got iemand deze problemen herkend. Alvasts bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

De link die je post betreft voor zover ik lees een compleet andere case, namelijk:
PC > (vermoedelijk) usb externe hdd

Jouw geval betreft, correct me if i'm wrong:
Sd kaart > PC > Online storage

Is het b.v. niet gewoon je internetverbinding die inkakt?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
Ik had net alle bestanden op mijn nas gekopieerd met de computer waar het wel goed op werkt. Ik ga vervolgens weer aan de slag met de computer die de problemen heeft en wil vanaf de nas 1 video uploaden naar Youtube en ik zie hetzelfde probleem. Ik dacht dus de hele tijd dat het aan de USB lag maar waarschijnlijk is er iets met de netwerkverbinding. (ik heb een synology in de meterkast staan). Ik kopieer altijd de files eerst van de sd kaart naar de nas, daarom heb ik het probleem waarschijnlijk verkeerd geinterpeteerd.