Help! geschikte monitor gezocht

Pagina: 1
Acties:

• iTz MauMau
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-11-2025
Ik ben op zoek naar een geschikte GAMING Monitor
Een gaming monitor met hogere resolutie dan 1080p dus bijvoorbeeld 1440p of 4k en een goede kleur bereik (bijvoorbeeld IPS paneel) en waar ik geen screentearing mee krijg tijdens games dus bijvoorbeeld met g sync (1070 graphics card) of hogere hertz bijvoorbeeld 100

Ik heb nu een iiyama 1080p 144 hertz alleen vind ik de kleuren erg slecht vandaar dat ik een upgrade wil doen

Ook sta ik open voor een widescreen 21/9 zolang ik maar geen screen tearing krijg.

Alvast bedankt tweakers!

mvg
Maurits

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Tweakers is all about eigen inzet. Je hebt neem ik aan een budget in je hoofd (welk?). Als je daarop filters, wat komt er dan bovendrijven. Wat heb je over die schermen gelezen in reviews? Wat houd je dan over en twijfel je nog over?

Die vragen dien je jezelf te stellen v'óór je een topic opent ;).

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:13
@iTz MauMau We hebben zo'n mooie Pricewatch waar je allerlei vakjes kan aanvinken en aan allerlei sliders kan trekken. ;)

• iTz MauMau
Ik heb me al ingelezen over alle monitoren alleen vroeg ik me af of 144 hertz 1440p ips wel een goede combo was? ivm ips bleed. ook vind ik dat er erg veel GAMER looks zijn waar ik zelf niet van houd. En hoe zit het met 75 hertz? heb je dan nog screen tearing?

• iTz MauMau
pricewatch: Asus ROG Swift PG35VQ Zwart weet iemand wanneer deze uitkomt?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Google of bel/email/twitter Asus?

39

Pagina: 1