De vrouw heeft mij overgehaald om afscheid te doen van mijn Jamo 626 zuil speakers.
Deze nemen erg veel plek in en zijn te groot voor onze woonkamer ( ze heeft dus eigenlijk gelijk
)
Nu is het nieuwe plan om een kast te maken met speakerdoek ipv deurtjes zodat ik hier boekenplank speakers in kan zetten.
Momenteel heb ik een denon x1300 versterker, deze zou dus voorlopig ook de speakers gaan aansturen. Ik ben pas net begonnen aan mijn reis op het gebied van hifi.
Ik luister vooral trance en rock muziek maar ook john mayer gaat wel eens aan.
Ik heb een selectie gemaakt van 3 speakers:
1. 1. Monitor Audio Bronze 2
2. Elac Debut B6
3. Wharfedale Diamond 225
Ook bekeken:
4. Cambridge Audio Aero 2
5. Dali Zensor 3
Helaas zijn deze speakers niet te beluisteren in dezelfde winkel. Dus ik ga deze week op tour
Om deze tour niet te lang te maken wilde ik op 3 speakers uitkomen.
Graag zou ik willen tappen uit jullie kennis en ervaring om tot 3 speakers te komen en deze te gaan beluisteren. ( al dan niet in de zelfde winkel )
Deze nemen erg veel plek in en zijn te groot voor onze woonkamer ( ze heeft dus eigenlijk gelijk
Nu is het nieuwe plan om een kast te maken met speakerdoek ipv deurtjes zodat ik hier boekenplank speakers in kan zetten.
Momenteel heb ik een denon x1300 versterker, deze zou dus voorlopig ook de speakers gaan aansturen. Ik ben pas net begonnen aan mijn reis op het gebied van hifi.
Ik luister vooral trance en rock muziek maar ook john mayer gaat wel eens aan.
Ik heb een selectie gemaakt van 3 speakers:
1. 1. Monitor Audio Bronze 2
2. Elac Debut B6
3. Wharfedale Diamond 225
Ook bekeken:
4. Cambridge Audio Aero 2
5. Dali Zensor 3
Helaas zijn deze speakers niet te beluisteren in dezelfde winkel. Dus ik ga deze week op tour
Om deze tour niet te lang te maken wilde ik op 3 speakers uitkomen.
Graag zou ik willen tappen uit jullie kennis en ervaring om tot 3 speakers te komen en deze te gaan beluisteren. ( al dan niet in de zelfde winkel )
Don't trust an atom, they make up everything.