Hallo iedereen!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met wat advies te geven!
Ik heb een build gemaakt, en hoop dat het jullie Seal of Approval kan krijgen! Ik wil hier een tijd mee vooruit, maar ook wil ik een zo goed mogelijke Game-PC voor zo weinig mogelijk geld!
Dit is wat ik allemaal op mn lijstje heb!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag goed kunnen gamen, en zodat hij er een tijdje tegenaan kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste zo goedkoop mogelijk, ik bedoel, ben wel een Nederlander hè
Maar rond de 800-850 euro is mijn budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Sapphire NITRO R9 380X Videokaart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop deze build! Mijn doel is gewoon een beetje een future-proof pc met ruimte voor eventuele verbetering in de toekomst. (zoals videokaart)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt voorkeuren voor merken. Zolang het gewoon kwalitatief goed is, en een beetje betaalbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid en verbruik spelen niet echt een rol. Wel dat ik een tijd vooruit kan met deze computer. Het moet niet zo zijn dat deze na een half jaartje defect of out of date is..
Ga je overklokken?
Wel van plan! Maar ik was benieuwd of de meegeleverde cooler daar wel geschikt voor is.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen gerust stellen dat dit wel een oké build is. Ik ben het hele weekend al aan het onderzoeken wat goed is en wat in mijn budget past. Ook heb ik gekeken naar of ik nou beter een 1600 of een 1600x kon kopen. Uiteindelijk de conclusie gesteld dat 1600x een minimale verbetering is ten opzichte dat ik dan ook nog een goede koeler moet kopen (in de trand van Noctua o.i.d.)
Allemaal alvast bedankt voor het advies en/of feedback
Waardeer het enorm!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met wat advies te geven!
Ik heb een build gemaakt, en hoop dat het jullie Seal of Approval kan krijgen! Ik wil hier een tijd mee vooruit, maar ook wil ik een zo goed mogelijke Game-PC voor zo weinig mogelijk geld!
Dit is wat ik allemaal op mn lijstje heb!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 200,95 | € 200,95 |
1 | Asus Prime X370-Pro | € 141,95 | € 141,95 |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 62,95 | € 62,95 |
1 | Sharkoon VG5-W Blauw | € 39,95 | € 39,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 166,95 | € 166,95 |
1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 61,- | € 61,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 766,75 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag goed kunnen gamen, en zodat hij er een tijdje tegenaan kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste zo goedkoop mogelijk, ik bedoel, ben wel een Nederlander hè
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Sapphire NITRO R9 380X Videokaart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop deze build! Mijn doel is gewoon een beetje een future-proof pc met ruimte voor eventuele verbetering in de toekomst. (zoals videokaart)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt voorkeuren voor merken. Zolang het gewoon kwalitatief goed is, en een beetje betaalbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid en verbruik spelen niet echt een rol. Wel dat ik een tijd vooruit kan met deze computer. Het moet niet zo zijn dat deze na een half jaartje defect of out of date is..
Ga je overklokken?
Wel van plan! Maar ik was benieuwd of de meegeleverde cooler daar wel geschikt voor is.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen gerust stellen dat dit wel een oké build is. Ik ben het hele weekend al aan het onderzoeken wat goed is en wat in mijn budget past. Ook heb ik gekeken naar of ik nou beter een 1600 of een 1600x kon kopen. Uiteindelijk de conclusie gesteld dat 1600x een minimale verbetering is ten opzichte dat ik dan ook nog een goede koeler moet kopen (in de trand van Noctua o.i.d.)
Allemaal alvast bedankt voor het advies en/of feedback