iPhone 7 microfoon werkt soms

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesyah
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-10-2020
Als ik met mijn normale camera app een video opneem dan is het geluid normaal. Wanneer ik een video met Snapchat opneem of een spraakmemo via WhatsApp verstuur hoor ik veel ruis en is de spraakmemo heel zacht (volume).

Ik gebruik iPhone 7 en mijn software is up to date.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is, screenprotector en hoesjes erafhalen. Microfoon onderin schoonmaken (stofjes eruithalen).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Waarschijnlijk is er iets mis met de microfoon aan de onderkant van je iPhone. Voor video-opname wordt er een andere microfoon gebruikt, namelijk die op de achterkant. Vandaar dat je tijdens het filmen wel goed geluid hebt. Denk dat je het beste even contact met Apple kan opnemen zodat het toestel nagekeken kan worden. Als je nog fabrieksgarantie hebt kunnen zij het voor je oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er echt iets mis is met je microfoon. De reden dat het geluid in een video wel normaal is is omdat daar een andere microfoon voor wordt gebruikt ( aan de achterkant )

De iPhone 7 is nog geen 2 jaar oud, en als je een factuur hebt, kun je hem als het goed is gewoon aanmelden voor garantie en laten repareren. Weet niet zo goed of er nog kleine kosten aan verbonden zitten, heb nog nooit een iPhone terug moeten sturen omdat ik altijd 2e hands modellen koop waar geen garantie meer op zit, maar dat ter zijde! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens te updaten naar de nieuwe iOS 11.1, daar staat in dat ze problemen met microfoon zouden hebben opgelost