Ik zoek een?
Een nieuwe TV
Wat is je budget?
Rond de €2000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Series en Films te kijken. Spotify, Plex
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf te twijfelen tussen de Samsung QLED en de LG OLED. Zelf boeit mij de zwart waarde niet zoveel (waar iedereen het over heeft bij OLED)
pricewatch: Samsung QE55Q7F Zwart
pricewatch: Samsung QE55Q8F Zilver
pricewatch: LG OLED55C7V Zwart
En is QLED ook veel beter dan de scherm daarvoor zoals,
pricewatch: Samsung UE55KS8000 Zwart
Wat weer zo'n 1000 euro scheelt.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik lees veel reacties over dat QLED maar een verkoop praatje is en dat OLED veel beter is. Maar als ik filmpjes bekijk met vergelijkingen vind ik de kleuren van de QLED veel mooier en zie ik de verschillen tussen zwart levels niet (ook in de winkel). Ook als ik naar de interface van Samsung kijk (Tizen) vind ik deze lekkerder werken dan die van LG.
Ook las ik net ergens dat de spotify app voor Web-OS niet meer werkt?
De afstandsbediening vind ik zeker ook niet onbelangrijk en die van Samsung heeft ook mijn voorkeur.
Uit mijn verhaal kan je wel opmaken dat ik meer naar de Samsung neig, alleen wil ik mijzelf niet in de vingers snijden en straks een miskoop doen.
Er komt een hele Sonos set aan te hangen dus speakers zijn ook niet belangrijk.
Een nieuwe TV
Wat is je budget?
Rond de €2000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Series en Films te kijken. Spotify, Plex
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf te twijfelen tussen de Samsung QLED en de LG OLED. Zelf boeit mij de zwart waarde niet zoveel (waar iedereen het over heeft bij OLED)
pricewatch: Samsung QE55Q7F Zwart
pricewatch: Samsung QE55Q8F Zilver
pricewatch: LG OLED55C7V Zwart
En is QLED ook veel beter dan de scherm daarvoor zoals,
pricewatch: Samsung UE55KS8000 Zwart
Wat weer zo'n 1000 euro scheelt.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik lees veel reacties over dat QLED maar een verkoop praatje is en dat OLED veel beter is. Maar als ik filmpjes bekijk met vergelijkingen vind ik de kleuren van de QLED veel mooier en zie ik de verschillen tussen zwart levels niet (ook in de winkel). Ook als ik naar de interface van Samsung kijk (Tizen) vind ik deze lekkerder werken dan die van LG.
Ook las ik net ergens dat de spotify app voor Web-OS niet meer werkt?
De afstandsbediening vind ik zeker ook niet onbelangrijk en die van Samsung heeft ook mijn voorkeur.
Uit mijn verhaal kan je wel opmaken dat ik meer naar de Samsung neig, alleen wil ik mijzelf niet in de vingers snijden en straks een miskoop doen.
Er komt een hele Sonos set aan te hangen dus speakers zijn ook niet belangrijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Silence op 29-10-2017 17:07 ]