Vraag

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik heb een horizon mediabox in een dicht kast staan en probeer deze aan te sturen met een Harmony elite. Helaas reageert de horizon vaker niet dan wel. De originele remote werkt trouwens wel uitstekend en dat terwijl de kast dicht is. Ik heb geprobeerd de mini blasters op allerlei plekken in de kast te zetten maar niets helpt. Ik vraag me nu af waar de ir ontvanger op de mediablog zit. In dezelfde kast heb ik ook een receiver staan en die werkt prima icm de Harmony remote. En uiteraard sta ik open voor alle tips!

[ Voor 9% gewijzigd door michielvz op 29-10-2017 14:08 ]

Alle reacties

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 13:29
Met een zaklamp kan je het ir-oog van de horizon vinden, zit links of rechts van het schermpje, in met midden, volgens mij.
Heb zelf ir plakoogjes welke ik precies erop moest plakken en werk prima, ook met een harmony afstandsbediening.
De afstandsbediening van de box zelf is niet via infrarood, vandaar dat deze prima werkt door de kast heen.

• michielvz
Bedankt voor je antwoord. Zo'n plakoogje kan je verbinden met de hub? En waar koop je zoiets?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Heb je wel goed in de Harmony app ingesteld dat de Horizon box (enkel) op de IR extender moet reageren?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• michielvz
Nee, kan dat dan? Het vreemde is ook dat de horizon soms wel en soms niet reageert.

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-01 17:14

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

dit heb ook. had eerst een die 100% werkt had 1.5 jaar en nu new en zelfde model ivm ander niet goed werkte meer en dezen reageert vaker niet dan wel. best raar

[ Voor 3% gewijzigd door Motaro op 10-11-2017 13:24 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• michielvz
Het is bij mij grotendeels opgelost door in de app in te stellen dat de remote meerdere keren een commando moet/kan sturen. Ik heb gekozen voor drie keer. Het maximum.
Pagina: 1