Toon posts:

hoe is dit mogellijk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 544 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gU1b7WV.jpg

ik wil helemaal niet die nieuwe windows update zorgt ervoor dat me nvidea kaarten niet meer werken...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:51

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Update verwijderen terug draaien, gedownloade bestanden verwijderen van de update en bij update de instellingen veranderen naar ''niet zoeken en installeren''

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Zoals er te lezen staat, als je niet naar een nieuwere build gaat krijg je geen security updates/patches meer en wordt je pc erg kwetsbaar voor allerlei kwaadaardigheden op het grote boze internet.

Hoezo zouden je videokaarten dan niet meer werken? Zijn ze zo oud dat er geen geschikte drivers voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Je kan toch gewoon even de driver opnieuw installen,,, is zo klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gtx 960 heb ik in SLI maar krijg met nieuwe windows update perm lagg waardoor me pc heel langzaam wordt nvidea driver 388 instaleren opnieuw heeft geen zin windows moet gewoon zijn sht fixen.

daarnaast was mi jvraag niet waarom ik niet windows wil update maar waarom windows kan update terwijl het uitgeschakelt staat in policys

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:03:
gtx 960 heb ik in SLI maar krijg met nieuwe windows update perm lagg waardoor me pc heel langzaam wordt nvidea driver 388 instaleren opnieuw heeft geen zin windows moet gewoon zijn sht fixen.
Lijkt mij eerder een driver/Nvidia probleem dan een Windows probleem...
daarnaast was mi jvraag niet waarom ik niet windows wil update maar waarom windows kan update terwijl het uitgeschakelt staat in policys
Maar 'daarnaast' vroeg je dat helemaal niet, als je de vraag niet duidelijk stelt krijg je uiteraard ook geen duidelijke antwoorden. Ja, ik zie allerlei vensters open staan nu je het erover hebt, maar je had wel even de moeite mogen nemen een iets beter geformuleerde vraag neer te leggen.

[ Voor 10% gewijzigd door MicGlou op 29-10-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als jij een foto ziet waar windows update is uit geschakelt in policy. en ik zeg dat ik niet wil update en hij toch update dan snap jij het dus niet ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:12:
als jij een foto ziet waar windows update is uit geschakelt in policy. en ik zeg dat ik niet wil update en hij toch update dan snap jij het dus niet ?
Ja leuke vraag inderdaad :D Zelf had ik dit met een bepaalde AMD driver wat hij perse wilde updaten via het MS Update systeem, ondanks dat ik het uitgezet had.

Vervolgens een tool van de MS site gedownload, hierin laat hij alle updates zien die komen en daarin kan je aangeven welke je NIET geïnstalleerd wilt hebben. Dit was bij mij dan ook de oplossing en MS heeft géén poging meer gedaan om de AMD driver te updaten.

Tool even Google voor gebruiken, jouw ''klacht'' staat allang en breed vermeld op het internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Welke build van Windows draai je dan? Zeker nog een 15xx versie?

Tja, die zijn idd al EOL, dus vrij onverstandig om te blijven gebruiken. Dan kan je beter terug naar W7/8.1

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aKpzggo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:10
Dat is inderdaad de eerste Windows 10 versie 1507 die moet je echt niet meer willen. Wat is eigenlijk je concrete vraag ? Windows update uitschakelen ? Of gefixt krijgen dat je kunt updaten ?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Ehh... op de screenshot is het niet leesbaar en uiteraard ga je uit van de vraag die er wordt gesteld. Je vraag gaat over de update en verder niet.

Sowieso erg jammer dat je hulp wilt maar niet de moeite neemt om je vraag een klein beetje meer te formuleren en niet wil inzien dat je nu gekozen methode niet bepaald duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:10
Probeer het anders eens via het register i.p.v de gpo

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\
Microsoft\Windows\WindowsUpdate

You probably have to create the WindowsUpdate key on the left-hand side, which you can do by right-clicking the Windows node. Click on that new key, and then create a new 32-bit DWORD called DisableOSUpgrade on the right-hand side, and give it a value of 1.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wil graag windows update uitschakelen. omdat ik altijd problemen heb met windows 10 voor mij werkte 95 en ME nog beter als 10, 10 zorgt voor mij voor veel problemen de laaste groote update anniversary update zorgt ook al voor problemen dat me pc freezed daarnaast nog andere problemen als ik me pc slaapstand zet en weer aan zet werkt sound via HDMI niet meer werkt allemaal dat soort dingen vindt het jammer dat microsoft precies doet wat blizzard deed met diablo3 uitbrengen zonder te testen en ons als testsubject gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:34

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Sorry, maar met zo'n matige topicstart zonder duidelijke vraagstelling en dan nog het taalgebruik richting personen die reageren geef ik dit topic weinig kans. Slotje dus.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.