ik wil helemaal niet die nieuwe windows update zorgt ervoor dat me nvidea kaarten niet meer werken...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 11:57 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 11:57 ]
Si vis pacem, para bellum
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 12:03 ]
Lijkt mij eerder een driver/Nvidia probleem dan een Windows probleem...Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:03:
gtx 960 heb ik in SLI maar krijg met nieuwe windows update perm lagg waardoor me pc heel langzaam wordt nvidea driver 388 instaleren opnieuw heeft geen zin windows moet gewoon zijn sht fixen.
Maar 'daarnaast' vroeg je dat helemaal niet, als je de vraag niet duidelijk stelt krijg je uiteraard ook geen duidelijke antwoorden. Ja, ik zie allerlei vensters open staan nu je het erover hebt, maar je had wel even de moeite mogen nemen een iets beter geformuleerde vraag neer te leggen.daarnaast was mi jvraag niet waarom ik niet windows wil update maar waarom windows kan update terwijl het uitgeschakelt staat in policys
[ Voor 10% gewijzigd door MicGlou op 29-10-2017 12:08 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 12:12 ]
Ja leuke vraag inderdaadVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:12:
als jij een foto ziet waar windows update is uit geschakelt in policy. en ik zeg dat ik niet wil update en hij toch update dan snap jij het dus niet ?
I reject your reality and substitute my own
Cloud ☁️
Ehh... op de screenshot is het niet leesbaar en uiteraard ga je uit van de vraag die er wordt gesteld. Je vraag gaat over de update en verder niet.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:12:
als jij een foto ziet waar windows update is uit geschakelt in policy. en ik zeg dat ik niet wil update en hij toch update dan snap jij het dus niet ?
Cloud ☁️
Sorry, maar met zo'n matige topicstart zonder duidelijke vraagstelling en dan nog het taalgebruik richting personen die reageren geef ik dit topic weinig kans. Slotje dus.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:12:
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq