Waar blijven ze??

Pagina: 1
Acties:

• Peeetor
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08-2024

Peeetor

Petor?.. Peetor?... Peeetor!!!

Topicstarter
Ik ben de afgelopen dagen een behoorlijk aantal blokjes kwijtgeraakt :(

In de stats van vandaag kom ik niet verder dan een schamel aantal van 7145 blokjes, terwijl mijn totaal van de 2 keyservers waar ik naar flush (Dutchman en Energy) minimaal op 8100 uitkomen. Bijna 15% van m'n blokken zijn op deze manier verdwenen en dat vindt ik toch wel heeeel erg veel. (over een klein aantal blokkies hoor je mij dus niet hè)

En dit is de eerste keer, de laatste 4 dagen klopt er geen ruk van m'n statz. |:(

Bekend probleem?? :? Zo ja, is er een oplossing :?

"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Je kunt ipv de blokjes flushen de blokjes mailen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• intert0y
  • Laatst online: 10-03-2025
ik heb wed ik nog nooit het goede getal gezien daar het is vrijwel altijd minder. (nooit meer natuurlijk :( )

distributed.net werkt niet helemaal flex dunkt mij.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Idem hier... elke dag wel een 3% kwijt...
Zaterdag bijvoorbeeld nog 377 van de 5328 blokjes nooit aangekomen, en ze staan er nog steeds niet bij. Daar moet ik dus ook niet meer op rekenen. Viel me trouwens op dat het vaak kleine pakketjes zijn (2 tot 8 blokjes) de laatste dagen en dat doet me vermoeden dat het blokjes zijn die opnieuw zijn uitgegeven. Als iemand dan 100 dagen spaart; dnet geeft na 95 dagen of zo de blokjes nog een keer aan jou, en die originele ontvanger flusht dan net 1 dag voor jou of zo, dan ben je wel gezien....
Is maar een gedachte hoor, maar makes sense :(

Verwijderd

wij van delariam junkies hebben helemaal een flink probleem. We deden vandaga slechts 1k bij dnet terwijl we 10k op de proxy hadden gedaan. De dag ervoor hadden we 2.5k en wederom 10k op de proxy.. Het gaat dus behoorlijk k*t bij d.net.... :(

Verwijderd

het kan zijn dat die blokjes als verloren zijn beschouwd en dan worden ze opnieuw uitgegeven of een ander heeft diezelfde blockjes al ingelevert en omdat we al op meer dan de helft van de keyspace zitten zal dit dus vaker gebeuren

of je heb random blockjes gekraakt

of het zijn twijvel gevallen en als alles goed gaat zit het er dan morgen bij

Verwijderd

Ja helaas.
De laatste 5 dagen missen wij ook ca 3000 op de 12.000 elke dag.
Proxy staat nu maar even op sparen.
Want er klopt iets niet.

• Peeetor
  • Laatst online: 31-08-2024

Peeetor

Petor?.. Peetor?... Peeetor!!!

Topicstarter
Ik w8 morgen nog effe af, als het dan weer niet klopt gaat de PProxy op de spaarstand want dit vindt ik wel errug jammer ;(

========

Vandaag (11/7) zie ik van mijn 7900 blokjes maar 6100 blokjes terug in de statz :(
Er zit dus iets helemaal niet goed bij D.Net

Pproxy in de spaarstand dus :+

"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:42

CBA

een vat, een vat, een vat !

Het lijkt er meer en meer op, dat dnet precies problemen heeft met de stats, er komt elke dag een groter percentage van m'n blokjes niet meer aan :(

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

dus eigenlijk vraagt d.net om een georganiseerde mf of niet >:)

dus iedereen je pproxy op spaarstand zetten als je ook dit probleem heb

of niet

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 21:02
Als je grote hoeveelheden tekort komt, kan het wel eens zo zijn dat er iemand aan het dubbelflushen is..... pproxy haalt de dubbelen er nl. niet uit, en d.net natuurlijk wel

Verwijderd

Nee hoor, ik kom ook elke dag meer en meer tekort... :( Vandaag net geen 21% van de gisteren geflushte blokjes niet aangekomen :( :(
En ik heb maar 1 machine draaien, dus echt geen dubbelflush... Tenzij ze bij dnet blokjes meerdere keren uitgeven, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen. Alhoewel het me opvalt dat mijn miserie begonnen is met de overschakeling op de nieuwe keymaster... ??

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
naar mate het einde zal naderen zal er steeds minder aankomen :'( houd daar gewoon rekening mee en mail ze anders naar flush@distributed.net

iets met lenzen

Verwijderd

En wie zegt me dat als ik ze doormail ze wel allemaal in rekening zullen gebracht worden ?? Er wordt hier wel degelijk bevestigd door de client dat ze zijn doorgestuurd, en iemand van dnet zei me ooit dat ze dan gegarandeerd aangekomen zijn, ze worden naar mijn gevoel gewoon niet goed in rekening gebracht...

Verwijderd

Ja het is opeens zo sinds ze bij dnet zijn overgeschakeld zijn op nieuwe pc.
Dus ja ik heb het idee dat hunnie gewoon dubbel blokjes uitgeven.
Het gaat niet ineens van de ene op de andere dag naar structureel 20% verlies.
En ik snap niet dat ik hier niet meer mensen over hoor. Iedereen mist toch bekant 20% of niet?

Het is zelfs zo dat er 1 lid dat ons gejoined had een half jaar terug er ineens af is. 35059 blokjes minder. Het is eigenlijk een zooitje zo natuurlijk.
En ja ik heb het idee dat er bij dnet een stormloop aan emailtjes binnenkomt dus voordat het allemaal weer goedkomt. ;(

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Geen enkel probleem hier bij ons. Sterker nog, de output die door dnet gegeven wordt, is in tijden niet zo accuraat geweesr (voor ons dam hè). Dus waar het dan aan ligt?!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
we missen dagelijks 10-20k afhankelijk van het aantal geflushte blokjes

flushen we 100, komt er 80 aan, flushen we 80, zitten we vaak rond de 60 :(

Vandaar dat het LIJKT alsof QU|CCC de laatste tijd minder goed werk doet...

Ik vraag me af of d.net er OOIT iets aan zal doen..

De kans bestaat nog steeds dat de goede key ertussen zit..

Verwijderd

wij missen over de afgelopen tijd ook ongeveer 10-20% van het totaal, ongeacht hoeveel er geflushed is.

Maar Dnet zalze toch niet dubbel uitgeven????
dat zou wel HEEL erg slecht zijn en als het zo is kunnen er beter hun mond over houden want ze maken er niet echt vrienden mee, denk ik.

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Voor zover ik weet zijn er al vanaf den beginne diverse deelnemers (ook wij) die op verschillende momenten verschillende hoeveelheden en percentages 'mistten'. Check de search er maar op na en zie dat het niets bijzonders is. Alleen nu zijn het toevallig de mensen die weer posten.
Just my 2 cents (8>

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52

TeeDee

CQB 241

Uzaynet Cruncher Cows: 63+k in proxy
31k in stats....

zo'n 50% loss.... VAAG!

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Geldt dit probleem ook voor OGR? Ik wil denk ik ogr gaan doen, maar als ook daar de stats f*cked up zijn dan zoek ik wel wat anders! :)

• Ralphie
  • Laatst online: 02-05 14:24
UD bijvoorbeeld, we kunnen julie help wel gebruiken ;)

HODL

Pagina: 1