Ik zoek een goedkoop flexibel verlengstuk voor een PCMCIA-slot
Via zoektermen als "PCMCIA extender" vind ik dingen zoals dit:

Echter, ik heb er eentje nodig waarbij dat (metalen) insteek-stuk veel korter is dan de lengte van een echte kaart. Hij mag max. 2,5cm zijn en moet vanaf dat punt overgaan naar een flexibele kabel van zo'n 20cm en dan eindigen in een slot zoals op de foto
Waar vind ik zoiets?
Ik heb zelf al op eBay gezocht, welgeteld "0" resultaten op "PCMCIA Extender" en leverbaar naar Nederland
Ook Google'en levert niet veel op behalve dus die lange exemplaren en veelal niet-leverbaar
Het is bedoeld om dit slot te verleggen:

Het insteekstuk mag niet langer zijn dan 2,5cm omdat hier overheen een kap zit.
Dit slot zit achterop een LED-display die ik uit een bus heb gehaald. Hij komt aan de muur te hangen... alleen... dan wordt dit slot moeilijk bereikbaar en moet elke keer het (zware) display van de muur af om de teksten te updaten
Dus ik dacht, dan verleng ik het slot naar boven toe en kan ik er wèl bij
Moet ik dus wel een passende verlenger vinden...
Via zoektermen als "PCMCIA extender" vind ik dingen zoals dit:

Echter, ik heb er eentje nodig waarbij dat (metalen) insteek-stuk veel korter is dan de lengte van een echte kaart. Hij mag max. 2,5cm zijn en moet vanaf dat punt overgaan naar een flexibele kabel van zo'n 20cm en dan eindigen in een slot zoals op de foto
Waar vind ik zoiets?
Ik heb zelf al op eBay gezocht, welgeteld "0" resultaten op "PCMCIA Extender" en leverbaar naar Nederland
Het is bedoeld om dit slot te verleggen:

Het insteekstuk mag niet langer zijn dan 2,5cm omdat hier overheen een kap zit.
Dit slot zit achterop een LED-display die ik uit een bus heb gehaald. Hij komt aan de muur te hangen... alleen... dan wordt dit slot moeilijk bereikbaar en moet elke keer het (zware) display van de muur af om de teksten te updaten