Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04:19
Goede avond,

Ik woon zelf al vier jaar in Uganda maart volg Tweakers altijd op de voet. Ik ben benieuwd of er nog meer Tweakers in dit stukje van de wereld zitten. Doe zelf wat IT en technisch werk voor de organisatie waar ik voor werk met de nodige uitdagingen.

Groeten vanaf een, na vier keer, volledig geregistreerde MTN sim!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mag eens in de zoveel tijd een nachtje doorbrengen in een hotel in Entebbe, maar meer dan dat ook niet.

• Ethernety
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Grappig...

Mijn roots liggen daar. Ben oorspronkelijk van Indiase afkomst, geboren in Kenya. Mijn ouders hebben lange tijd in Uganda gewoond tot Idi Amin alle Aziaten vertelde dat zij het land moesten verlaten. Ik woon nu dus al bijna 45 jaar in NL (ik was 1 jaar toen we hierheen kwamen)....

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04:19
Ethernety schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:04:
Ben oorspronkelijk van Indiase afkomst, geboren in Kenya.
Indiërs zijn zeker terug van weg geweest, probeer nu maar eens een electronica winkel te vinden waar geen Indiër achter de toonbank staat of de eigenaar is. Eerste keer dat ik vroeg of ze een onderdeel hadden was ik wel even verward toen hij "nee" schudde maar wel met mijn condensator terug kwam 😉

• Ethernety
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Haha...heel herkenbaar... ;)