"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Vraag
Alle reacties
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Hmm, dat zou jammer zijn. Jammer dat TomTom geen contact mogelijkheden heeft.Ankh schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:14:
Vaak koop je een kaart update voor de auto en daarbij ontvang je 1 activatiecode (i.i.g. bij mijn Peugeot 308sw).
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Contact met tomtom: https://nl.support.tomtom.com/app/contact/c/4558#PhoneTabMarkimoo schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:47:
[...]
Hmm, dat zou jammer zijn. Jammer dat TomTom geen contact mogelijkheden heeft.
Is mogelijk om ze te bellen en te mailen
dat is, net zoals met elke losse navigatie, per stuk voor zover ik weet. Had zelf ook de megane met de TT navi en dat werkt hetzelfde als een losse TT wat kaarten kopen betreft.Markimoo schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:12:
Hallo,
Ik heb sinds kort een mooie Renault Megane, echter is de navigatie niet meer actueel.
Nu kan ik voor 50€ de navigatie updaten via TomTom, maar deze kosten is dat voor een navigatie of kan ik er dan meerdere updaten? Aangezien er vijf dezelfde auto's zijn, zou het mooi zijn als ze allemaal up-to-date gemaakt kunnen worden voor één bedrag.
Als jou buurman ook een TT $ type heeft dan kan hij ook niet mee op jou kaart toch ?
wellicht dat ze wel een korting geven als je meerdere kaarten koopt ?
Normaal wordt de navigatie eenmalig bijgewerkt bij aflevering als het een nieuwe auto betreft. Bij een gebruikte ligt het aan wat je afspreekt.Markimoo schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:12:
Ik heb sinds kort een mooie Renault Megane, echter is de navigatie niet meer actueel.
Buiten dat om, waarom nog ingebouwde navigatie gebruiken? Ik gebruik zelf altijd mijn smartphone met Google maps. Gratis en altijd actueel. Het updaten van zo'n ingebouwd systeem is altijd erg prijzig.
tenminste alle VAG auto's die bij ons rijden van na dat jaar hebben allemaal gratis updates, die van daarvoor nog niet
https://here.navigation.com/europe/
megane gaat niet verder dan 2010 zie ik
http://renault.navigation...e=RenaultEUCatalog_Megane
zal daarna wel TT zijn geworden vermoed ik
[ Voor 40% gewijzigd door Ray op 29-10-2017 13:31 ]
Markimoo schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:57:
Jammer dat die alleen bereikbaar zijn op momenten dat ik niet kn bellen en als ik ga mailen moet ik te lang wachten op een atwoord, want daar reageren zulke bedrijven nooit op.
Als het voor jouw baas is, lijkt het me niet meer dan logisch dat jij of een collega tijdens werktijd een keer naar TomTom belt. Zeker als het haast heeft (waarom eigenlijk?) moet dat morgen toch gewoon lukken?Markimoo schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:58:
Hmm, ik wacht af wat me baas gaat doen. Hij betaalt er tenslotte voor. :-)
Het voordeel van ingebouwde navigatie geef je zelf al aan: het is ingebouwd, oftewel netjes geïntegreerd in de bedieninterface van de auto. Je kunt en mag het systeem dan gewoon tijdens het rijden bedienen. Verder heb je geen knutseloplossingen met zuignappen en laadkabeltjes nodig. Afhankelijk van de auto kunnen deze voordelen veel groter zijn dan de nadelen van ingebouwde navigatie (kosten en over het algemeen hopeloos verouderde updates).CMD-Snake schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:19:
[...]
Buiten dat om, waarom nog ingebouwde navigatie gebruiken? Ik gebruik zelf altijd mijn smartphone met Google maps. Gratis en altijd actueel. Het updaten van zo'n ingebouwd systeem is altijd erg prijzig.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
het enige jammere was dat ik de laatste update van augustus niet meer kreeg, nu staat de nieuw a6 er niet goed in. Ik raad je aan even naar de update cyclus te kijken.
Everything is better with Bluetooth
Gewoon mailen, soms gaat dat toch echt veel sneller dan je zou verwachten.Markimoo schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:57:
Jammer dat die alleen bereikbaar zijn op momenten dat ik niet kn bellen en als ik ga mailen moet ik te lang wachten op een atwoord, want daar reageren zulke bedrijven nooit op.
Behalve, als je ook op plekken rijdt waar je anders niet komt.Hackus schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:46:
Laat je werkgever dit regelen, dit ga je toch niet zelf betalen. btw zonder Nav kom je ook wel op je bestemming 😉
Ja, en er nergens bewegwijzering is.Markimoo schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:38:
[...]
Behalve, als je ook op plekken rijdt waar je anders niet komt.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Neem aan dat wanneer je veel op de weg zit je ook wel ergens een kwartiertje hebt om de klantenservice te bellen.Markimoo schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:38:
@CMD-Snake klopt, maar niet iedereen heeft even veel data en wij zitten veel op de weg, dus dan zou het ideaal zijn.
Neem aan dat je niet tijdens elke rit bij het instappen een telefoon gesprek begint, en bij uitstappen pas beeindigd..
Ook het mail contact komt beetje oplossing ontwijkend over, wat maak het uit dat je vandaag mailt en misschien pas morgen of overmorgen antwoord krijgt.
Als het zo'n spoed was had je allang gebeld of een andere oplossing toegepast...
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346