Verwijderd
ja hoor!!! Is nog wel redelijk laag, vooral als je et veregelijkt met amd. wat voor koeling heb je???
MB hoger dan CPU?
maar de temp klopt wel voor een intel.
maar de temp klopt wel voor een intel.
?? , r staat toch ok achter? waarom zou het dan niet normaal zijn?
PS ben jij mij met cs tegengekomen? Een van mijn bijds is : Ij kan 300 wrodne pre minutu typne.
PS ben jij mij met cs tegengekomen? Een van mijn bijds is : Ij kan 300 wrodne pre minutu typne.
WOEHOE, 5 posts op dezelfde tijd
Verwijderd
en allemaal newbies 
Asus probe is een verschrikelijk slechte tool die vaak tot 10 graden naast de eigenlijke temp zit, je temp is zeer onwaarschijnlijk, aangezien je heatsink zijn hitte aan de lucht kwijt moet, en als je mobo zo warm is, want dat is ie nogal, lijkt het me sterk dat je lucht wel koel is.
ik raad wat casefans aan en het gebruik van MotherBoardMonitor 5 als meet tool
Asus probe is een verschrikelijk slechte tool die vaak tot 10 graden naast de eigenlijke temp zit, je temp is zeer onwaarschijnlijk, aangezien je heatsink zijn hitte aan de lucht kwijt moet, en als je mobo zo warm is, want dat is ie nogal, lijkt het me sterk dat je lucht wel koel is.
Inderdaad.. Heb nog niet vaak gehoord dat de case-temp (dus je mobo temp) hoger is als je proc-temp..
Bij mij scheelt de temp. met asus-probe ook 10 graden, maar dan istie dus 10 graden hoger als in de bios en met m.b.m.
(is trouwens wel met een amd)
Bij mij scheelt de temp. met asus-probe ook 10 graden, maar dan istie dus 10 graden hoger als in de bios en met m.b.m.
(is trouwens wel met een amd)
Ik heb deze:Op dinsdag 10 juli 2001 15:54 schreef pjot het volgende:
ja hoor!!! Is nog wel redelijk laag, vooral als je et veregelijkt met amd. wat voor koeling heb je???
SoSoft Sandra zegt et zelfde!Op dinsdag 10 juli 2001 16:04 schreef Hiro Shima het volgende:
en allemaal newbies
en MBM kan de temperatuur niet vinden
Verwijderd
ja het is natuurlijk een Intel verhaal... heb ik wat minder ervaring mee (tot 500 CuMine) maar de SuperOrb heeft nogal een slechte naam onder de AMD aanhangers, kappote cores matige koeling, veel herrie, maar wat is de temp in je BIOS nou?
29/32 graden 
Mara die herrie is wel leuk, je luisterd bij een auto toch ook naar et geluid, een stille auto is toch ook niet leuk meer
Mara die herrie is wel leuk, je luisterd bij een auto toch ook naar et geluid, een stille auto is toch ook niet leuk meer
Pagina: 1