hoi iedereen, ik ben van plan om m'n amd thunderbird over te klokken. Tot zo ver geen probleem maar nu komt et. Ik kan m'n multiplier op m'n mamaplaat hoger zetten. En dat heb ik dus gedaan met stapjes van 0,5. Ik heb een thunderbird met een systembus van 200Mhz dus m'n fsb werkt 'maar' op 100Mhz. Dus toen heb ik eerst de multiplier op 11.5 gezet. Alles ging redelijk ok. Dus ff op 12 zetten. Maar tijdens et opstarten liep ie al vast. Terwijl hij maar een graadje of 40 a 45 wordt dan. Dus dat kan et niej zijn. m'n windhoos (2000) is ook nog redelijk leeg. Dus dat kan het ook niej zijn, het geheugen kan het ook niet zijn want die werkt op nog steeds op 100Mhz. Dus nu is mijn vraag. Wat is het probleem en hoe los ik het op. En dan nog een vraag. kan ik de fsb op 133 zetten en de multiplier op 9 zetten zonder problems??? (ben een beetje voorzichtig) Voor verdere info, ik heb een lucky star K7VAT mamaplaat 256MB RAM, amd thunderbird 1100, Guillemot Maxi Gamer Xentor 32 Videokaart, Samsung SV4084H hd, en een creative 12X 40X.
alvast bedankt!! grtzz pjot
alvast bedankt!! grtzz pjot