Bedrijf met help bij computer bouwen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de afgelopen week een nieuwe hdd en ssd gekocht: Een WD Blue 1TB en een Samsung 850 EVO 250GB.
Ik heb zelf geen idee hoe ik deze dingen in mijn computer stop dus heeft iemand een tip van een bedrijf die dat soort dingen kunnen doen voor me of zijn er mensen die ik kan inhuren voor dit soort dingen?
Dank.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:53

TommieW

Numa numa.

Gewoon je lokale computerwinkel?

Edit: Overigens vind ik het redelijk apart dat je eerst onderdelen koopt, maar vervolgens geen idee hebt van hoe je ze moet installeren. Weet je of je überhaupt voldoende SATA (stroom en data) aansluitingen hebt?

[ Voor 77% gewijzigd door TommieW op 28-10-2017 16:23 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 14:05
Lokale computerwinkel of een handig familielid of kennis zijn je opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Inderdaad een handige kennis of familielid.

" Ik koop ook altijd banden en ga dan rondvragen hoe ik ze op mijn wagen krijg..... "
Misschien rare vergelijking maar niet elk onderdeel past in ieder systeem.

Als je de kennis niet hebt laat je dan vooraf informeren of breng het systeem weg naar de computerzaak en geef aan wat je wil. Dan weet je zeker dat ze het goede erin zetten.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TommieW schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:22:
Gewoon je lokale computerwinkel?

Edit: Overigens vind ik het redelijk apart dat je eerst onderdelen koopt, maar vervolgens geen idee hebt van hoe je ze moet installeren. Weet je of je überhaupt voldoende SATA (stroom en data) aansluitingen hebt?
Een vriend zou me helpen maar kon op het laatste moment niet, hij zei dus dat ik het zelf net zo goed zou kunnen doen. Ik probeerde het, snapte het niet, en vroeg me af of ik er mensen voor kon inhuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Niet een beter idee hier te vragen wat er niet lukt? ;)
Een SSD/HDD inbouwen is niet al te moeilijk, daar kan je zo mee geholpen worden om ze er zelf vanavond nog in te zetten.

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Eerst maar eens een YouTube filmpje erbij pakken? No offence, maar een SSDtje plaatsen is inbouwtechnisch ongeveer het makkelijkste dat er is. Om daar een paar tientjes bij een lokale pc boer op stuk te slaan is zonde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:14:
[...]

Een vriend zou me helpen maar kon op het laatste moment niet, hij zei dus dat ik het zelf net zo goed zou kunnen doen. Ik probeerde het, snapte het niet, en vroeg me af of ik er mensen voor kon inhuren
Dan zou ik vragen wanneer die vriend _wel_ kan. Het is niet moeilijk, maar je wil ook geen ellende door het verkeerd te doen.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 22:25
Kijk hier mee uit, deze diensten doen niets met de schroevendraaier. Enkel software.
Pagina: 1