De B) smily

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 08:05
Iedereen heeft die kleine irritaties waarover hij niet al te graag zeurt, en ik heb die ook een. Die vreselijke B) smiley! En nu na 5 jaar ga ik het doen, zeuren over die B) smiley!

Ik gebruik in mijn opsommingen altijd letters zoals A) xxx B') xxx en C) xxx gezien ik de dubbele punt niet duidelijk vind. Maar als je het hier doet krijg je A) xxxx B) xxxx en C) xxxxx.

Is het mogelijk dat die smiley onder een andere code komt te staan zoals :B)

Hopelijk klinkt het niet al te zeikerig :Y)

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt natuurlijk B) doen. Is wel iets meer moeite natuurlijk, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:35

SeatRider

Hips don't lie

TERW_DAN schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:32:
Je kunt natuurlijk B) doen. Is wel iets meer moeite natuurlijk, maar het werkt wel.
mind=blown

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:08
Voeg voor en achter de B [/norml] toe

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je klaagt over de combi B en ), maar wacht dat je van de eigenlijk irritantere 8 en ), wat 8) wordt. Leuk voor opsommingen zoals jij doet en gewone zinnen waar je toevallig wat tussen haken zet en eindigt in die haken met een 8. Zit je constant 8) te doen. ;)

Uiteindelijk valt het allemaal wel mee. Het is iets meer werk en als je 't niet doet, tja, men begrijpt het toch wel. 8)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat kan ook met een specifiekere tag: [nosmileys]B)[/]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:47
of gewoon B)
  1. Hoi
  2. Hey
  3. Doei
:9

[ Voor 6% gewijzigd door Steefph op 28-10-2017 18:55 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat is geen oplossing, dat is om het probleem heenwerken. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:47
Dat is toch gewoon de tools gebruiken die ervoor gemaakt zijn. Mensen keihard aan het werk voor mooie code en dan gaat meneer het even zelf lopen doen, pfff :P

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 08:05
Hero of Time schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:44:
Je klaagt over de combi B en ), maar wacht dat je van de eigenlijk irritantere 8 en ), wat 8) wordt. Leuk voor opsommingen zoals jij doet en gewone zinnen waar je toevallig wat tussen haken zet en eindigt in die haken met een 8. Zit je constant 8) te doen. ;)

Uiteindelijk valt het allemaal wel mee. Het is iets meer werk en als je 't niet doet, tja, men begrijpt het toch wel. 8)
Ah ja die is er ook nog! Ik heb er persoonlijk niet zo last van gezien ik alle getallen onder de tien standaard voluit schrijft maar het is een irritatie factor.

Trouwens nu ik toch aan het zeiken ben, de :( is een boos gezichtje terwijl :( een :'( zou moeten zijn. Altijd als ik dus iets typ op bv V&A en ik vind iets jammer zet ik er die :( maar dan verstuur ik het en dan lijkt het alsof ik boos ben op die persoon :(

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Nee, gewoon nee. :^)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:44
Of B​).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

rickboy333 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:38:
[...]

Ah ja die is er ook nog! Ik heb er persoonlijk niet zo last van gezien ik alle getallen onder de tien standaard voluit schrijft maar het is een irritatie factor.
Dus je schrijft eerder "Windows acht' dan 'Windows 8', of afgekort 'W8'? Ieder z'n ding, maar goed.
Trouwens nu ik toch aan het zeiken ben, de :( is een boos gezichtje terwijl :( een :'( zou moeten zijn. Altijd als ik dus iets typ op bv V&A en ik vind iets jammer zet ik er die :( maar dan verstuur ik het en dan lijkt het alsof ik boos ben op die persoon :(
Waarom zou een niet-blije smiley gelijk moeten huilen? Wat is er met :-( gebeurt?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1