Toon posts:

Video out/in??????

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe computer kopen, maar ik heb al een goede grafische kaart, maar helaas zonder Video out/in (of zo)
Kan ik een video out/in krijgen zonder dat ik een nieuwe grafische kaart moet kopen (PCI kaartje, extern ding)????

Verwijderd

1. wat wil je nou (out of in of allebei) en dus vooral wat wil je ermee doen
2. wat heb je op dit moment voor kaart

dat zal het wat makkelijker maken om hierop te antwoorden... :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Kijk hier eens (topic van enkele dagen geleden):

[topic=172066]

Gebruik in het vervolg even de Search :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik er mee wil is om van de tv iets op te nemen op de pc, of van een videoband. En ik heb een geforce Anhillator pro DDR

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[topic=172066]
Vrijwel alle antwoorden op je vraag kun je hier vinden, anders search!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, nog een vraag, ik heb dus een kaart gekozen, maar ik heb schotel, moet je die dan op het schotel kastje aansluiten of op de tv of wat??

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 10 juli 2001 16:15 schreef Xaris het volgende:
Oke, nog een vraag, ik heb dus een kaart gekozen, maar ik heb schotel, moet je die dan op het schotel kastje aansluiten of op de tv of wat??
Je hebt twee soort ingangen : SVHS en Composite. SVHS geeft het beste beeld, dus die kun je het beste gebruiken. Om het beeld van je schotel op te nemen, moet je je TV of video als tuner gebruiken, en dan kun je het videosignaal daarvan naar je videokaart leiden. Audio gaat dan gewoon via je geluidskaart.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
het zal wel niet, maar kan je dan gewoon tv kijken op de tv, en op de computer op het zelfde moment

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 10 juli 2001 16:22 schreef Xaris het volgende:
het zal wel niet, maar kan je dan gewoon tv kijken op de tv, en op de computer op het zelfde moment
Hou je vast: Dat kan :P

Verwijderd

Topicstarter
maar hoe kan je dat aansluiten dan, want, je heb dan de tv en de video die op het schotelkastje zitten aangesloten, en dan moet je toch nog ergens dat kabeltje van die videokaart erin proppen, maar waar??

kan je dan ook kanalen ontvangen die gescrambeld zijn
oh ja, wat ik bedoel met dat je tv kan kijken met de tv en de pc, is dat de tv op een ander net kan staan als de tv, want dat kan nu niet(met opnemen), kan dat dan wel???

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 16:30 schreef Xaris het volgende:
maar hoe kan je dat aansluiten dan, want, je heb dan de tv en de video die op het schotelkastje zitten aangesloten, en dan moet je toch nog ergens dat kabeltje van die videokaart erin proppen, maar waar??

kan je dan ook kanalen ontvangen die gescrambeld zijn
oh ja, wat ik bedoel met dat je tv kan kijken met de tv en de pc, is dat de tv op een ander net kan staan als de tv, want dat kan nu niet(met opnemen), kan dat dan wel???
Volgens mij moet je dan een aparte kabel laten lopen (en wel helemaal vanaf je schotel)...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

* Kaj. adviseert Xaris om eens goed rond te kijken; met helemaal nul kennis is het erg moeilijk uitleggen wat er allemaal wel en niet kan.
En nee, gescramblede signale kan je niet zomaar decoderen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.