Selectie draadloze koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icedwarf
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:36
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een draadloze koptelefoon voor mijn zoon. Hij wil er via de PS4 en zijn PC gebruik van maken. Helaas is het niet echt simpel om via selectie een koptelefoon te vinden die zowel op PS4 als PC werkt en ook nog draadloos is. Verder vraag ik mij af of bluetooth zondermeer gaat werken. Is daar niet een ontvanger voor nodig en zo ja dan zie ik niet dat die wordt meegeleverd. Daarom, kan iemand mij adviseren welk model ik het beste kan nemen. Helaas is het budget niet onbeperkt :( dus ergens rond de € 60.-- zou ik graag uit willen komen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
PC games en muziek/films en een PS4.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geprobeerd via de pricewatch iets te selecteren en te vinden, Google, een paar websites van eventuele leveranciers bezocht.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:33
De Bluetooth ontvanger zit in de koptelefoon zelf, als je een Bluetooth koptelefoon neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icedwarf
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:36
OK, dat snap ik, maar dan moet er toch aan de andere kant een zender zijn? Heeft een PS4 bluetooth standaard? En zijn PC heeft dat zowieso niet, dus zal er een bluetooth kaart, dongle o.i.d moeten komen denk ik.

Edit. PS4 heeft blijkbaar standaard bluetooth dus dat is geen probleem. Kan je de headset dan ook gebruiken voor de PC als ik daar een adapter in doe? Kan de headset gepaired worden met meerdere apparaten tegelijk? Werkt dat? Sorry maar ik heb geen enkele ervaring met bluetooth, vandaar.

[ Voor 40% gewijzigd door icedwarf op 28-10-2017 09:58 ]