Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BNC Camera past niet op BNC aansluiting xvr7104h Dahua?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een nieuwe dahua dvr gekocht en daarop zitten dezelfde bnc connectoren als op mijn oude dvr dacht ik maar blijkbaar dus niet. Mijn cameras met standaard bnc connectoren passe n niet op de nieuwe Dahua dvr. Nu heb ik 1 verschil gezien en dat is dat de nieuwe Dahua bnc connectoren, twee amper voelbare ringetjes heeft maar krijg niet gevonden wat nu het probleem is of waarom het niet past.

Iewmand hier toevallig thuis in deze branche? De cameras zijn gedateerde viscoo's de dahua is nieuw.

Alvast bedankt voor enige hulp, door privé omstandigheden ben i kzelf amper of niet in staat om uit te zoeken wat er aan de hand is raak te snel afgeleid kan mijn focus er niet bij houden maar het is van belang dat ik de camera's zo snel mogelijk werkende krijg. Hopende op jullie begrip hiervoor verder staat vragen vrij. En als ik gebrekkige informatie verstrek bij deze mijn verontschuldiging meer dan dit krijg ik niet gevonden en ben er al even mee bezig.

Groet Paul

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

We hebben geen glazen bol he...

We vragen eigen inzet niet voor de lol maar om de minimale info te hebben om je te kunnen helpen.

Begin eens met aan te geven:
- exact welke dvr je had incl link naar specs
- exact welke Dahua dvr je nu gekocht hebt incl link.
- exact welke camera's je erop aan probeert te sluiten.
- als het even kan duidelijke foto van de connectoren in kwestie.

Als dit door persoonlijke omstandigheden niet lukt kun je je afvragen of het op dit moment wel zo handig is dat jij degene bent die een nieuwe dvr moet kopen en installeren...

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Dit verwachtte ik al en is niks mis mee maar ik ben de enige die m aan kan en moet sluiten nu.