Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Super snelle laptop.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.510 views

Vraag

• Paramarenko
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-12-2024

Paramarenko

getriggity riggitywreckedson

Topicstarter
Hey. Ik reeds eens msi gl62m 7rd gekocht en ik vind deze niet goed. Advocaat enzo is erbij betrokken ... lang verhaal.

Het Verhaal

Op 16/09/17 kocht ik bij softwareshopl een laptop waarop er 2jaar garantie verleend werd. Het betreft een MSI GL62M7RD . Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die ik ervan mag hebben. Ik ben al enkele keren langsgekomen maar tevergeefs. Het scherm is vaak een gemengde ervaring van wazige/heldere achtergronden en voorgronden waardoor de ogen zeer snel vermoeid worden. Windows 10 configuratie schermen zijn vaak onduidelijk. Ook weergave van de meeste programma's worden vetter en onduidelijker.Ik heb onmiddelijk de laptop terug gebracht waarop de winkel me vertelde dat het een windows 10 probleem zou zijn en ze er een nieuwe installatie van windows 10 zullen verwezelijken. Er was geen verbetering na deze actie waardoor ik me terug tot de winkel keerde. Deze keer waren ze zeer onvriendelijk en defensief waarop ze zijden dat een nieuw scherm het zou oplossen . Ook dit vond ik absurd omdat het scherm full hd max resolution ondersteund. Ik ging maar mee met het verhaal en wachte . Bij het ophalen na deze herstelling vertelde de winkel dat ze er een nieuw scherm hebben ingestoken met resultaat dat dit geen effect gaf dus hebben ze maar terug het oude ingestoken. Met als gevolg nog eens een onverwijderbare krassen stof/vuil op de achterkant en in/op het toestel die daarvoor niet waren. Het probleem met het scherm is er nog steeds en de uitleg van de winkel is : De grafische kaart gtx1050 werkt nog niet optimaal met windows 10. misschien binnen 2 maand wel met een windows 10 update. Ik heb microsoft gecontacteerd en het bedrijf lachte met deze opmerking . De uitleg ging als volgt : beste heer ,het vergroten van items en scherm geen problemen mogen geven . Ze hebben gezegt dat ik naar de winkel moet terugkeren omdat de winkel een verkeerde handeling heeft gedaan volgens hun. Wanneer de pc uit het fabriek komt zijn er enkele fabrieksdrivers meegeleverd die cruciaal zijn voor het toestel. wanneer u een nieuwe installatie van windows 10 doet verliest u deze en kan het zijn dat er wel problemen met zich meebrengen.Ook in tegenstelling van wat de winkel me vertelde, zegt microsoft dat de grafische kaart gtx1050 zelfs het beste werkt met windows 10, omdat enkel windows 10 de befaamde dx12 functie ondersteunt en high color dpi scaling configureerd . Ze willen hiervoor graag hun testamenten afleggen aan de winkel. Waarvoor dank aan microsoft. Ik heb de winkel meermaals verwezen naar deze problemen en de wettelijke garantie en zij willen hier niet op ingaan. Dit is onacceptabel en heb ook hiervoor stappen ondernomen die ik nooit zou moeten doen . Ik ben altijd tevreden geweest van de producten en nu ik 1keer een slechte aankoop heb gedaan word er enorm moeilijk over gedaan. Ik heb hier nu een advocaat voor ingehuurd om zo de winkel tot wettelijk gerecht voor te stellen en zo waar voor mijn rechten en geld te krijgen.De winkel kan zich nu richten tot mijn advocaat. Ook TA is op de hoogte en verwerken dit dossier.

[b]Wat ga je met je laptop doen?

Runescape private server's spelen/programeren en bewerken. School werk +- 8uur per dag : word en powerpoint en video editing.Programma's dat veel gebruikt worden: Word en powerpoint, eclips,steam,winzip,java en gelijkaardige.

Lichte games zoals : minecraft, WOW, csgo, Tycoon, runescape en mss zelfs zwaarder in optie gelaten (GTA 5, BO3)

Wat is je budget?
vorige was 1100 . Ik richt terug naar dezelfde prijs. Max 1350 euro Maar dat is echt max.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
[i]ja ! Ssd is nodig ! Hij moet snel opstarten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[i] asus, acer, ... geen msi : I7700hq + ssd en hdd. 15.6inch. GTX 1050+ (geen dvd speler nodig! Ook de speciale regenboog toetsenbord kleuren is zeker geen must!)

Ik heb al een aantal model exemplaren opgezocht:

ACER ASPIRE 7 A715
ACER ASPIRE VX
ASUS ROG
ASUS ROG STRIX

(Model laptop)

Ik weet wat ik er in wil hebben en wat er ongeveer op de markt is. Ik heb enkel vragen bij het model :

Koeling , aangezien ik veel de laptop gebruik op mijn schoot en deze niet al te warm mag worden (denk maar aan achterwaartse luchtstroom voor betere ventilatie)

Scherm , aangezien ik niet weer een blurry scherm wil hebben (kijk verhaal)

Typen , aangezien ik graag heb dat de "alt gr" butten naast de "spacebar" is. (dit was niet zo bij mijn msi)

Stevigheid, aangezien ik de laptop veel in mijn boekentas stop voor mijn school. (vooral het scherm aan de achterkant mag niet al te indrukbaar zijn of beschadigen)

Stroom, toch een aantal uren gebruik (+-3uur)

al bij al zoek ik een stevige super snelle laptop die wel wat jaren meegaat. U vraagt zich vast af waarom zo een super snelle laptop? (Ik wil snel werken. Alles moet zeer snel gaan) En ik heb graag eens een hebbedingetje waar ik me verder in kan verdiepen. Al koop ik iets wat misschien in sommige hun ogen overpowerd lijkt wil ik dit toch doen. Maar ik wil wel het beste van de hele laptop serie de er momenteel beschikbaar is (+-1150 met een marge van 200euro)

Ik zelf ben van belgie en koop meestal de producten in de winkel zelf.
Ik weet niet veel van de laptop benchmarks vandaar dat ik het hier even aan de deskundige onder de tweakers vraag.

Alvast enorm bedankt voor de reacties en help jongens!!!
Ik waardeer en respecteer jullie enorm! Echt waar!
(needhelp)

[ Voor 82% gewijzigd door Paramarenko op 29-10-2017 00:49 . Reden: Verduidelijking van de topic ]

Wubba lubba dub dub

Beste antwoord (via Paramarenko op 29-10-2017 18:54)

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

*Iedere* laptop is gemaakt om op schoot zijn werk te doen. Het heet immers een laptop, geen tabletop.

Het enige waar je een beetje mee moet oppassen is je dekbed. Daar op zetten gaat in de regel ook goed, maar blaast 'ie te hard dan moet je 'm er even vanaf halen of van positie wisselen. :)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Alle reacties

• unezra

unezra

Je wilt lichte games spelen, maar hebt een super snelle laptop nodig.
Die volg ik even niet.

Servers zou ik niet op een laptop draaien, dat werkt beter op iets dat bedoeld en gemaakt is als server.

Verder, wat heb je zelf al gevonden en waar zoek je precies naar? Runescape ken ik de specs niet van maar voor de rest heb je genoeg aan een laptopje van €500,-

Verwijderd

Ik begrijp even niet waarom je voor dit soort simpele games een super krachtige laptop nodig hebt? Je kunt met een laptop van 5-600 euro prima uit de voeten.

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
Ik wil een snelle laptop ... de andere zijn traag.

Wubba lubba dub dub

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

U vraagt wij draaien:

pricewatch: Apple MacBook Pro 2017 13,3" 128GB ssd Spacegrijs (Qwerty)
pricewatch: Lenovo ThinkPad T470 20HD0001MH

Maar nu even iets anders:
Tweakers heeft een handige tool:
categorie: Laptops
Wij kunnen niet ruiken wat je wilt, iedereen wilt een lichte en super snelle laptop.
Maar dat bestaat bijna niet. Ze zijn of mooi dun en licht of zwaar, soort van lomp maar kunnen ontzettend snel

Ga ik nu even wat aanpassen aan je OP
Paramarenko schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 02:56:
Hey. Ik reeds eens msi gl62m 7rd gekocht en ik vind deze niet goed. Advocaat enzo is erbij betrokken ... lang verhaal. Ik wi nu een andere kopen.

[b]Wat ga je met je laptop doen?

Runescape private server . Word en powerpoint. Lichte games zoals : minecraft enzo.
Omschrijving is redelijk maar kan best wel wat uitgebreider
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. vorige was 1100 . Ik richt terug naar dezelfde prijs.
Dus je wilt ongeveer 1100 uitgeven? Je sluit eigenlijk daarmee eigenlijk al 'brol' uit om in jouw bewoording te blijven
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja ! Ssd is nodig !
Enkel een SSD is denk ik niet voldoende of je wilt in de cloud gaan willen werken, maar een 2e ssd of harde schijf zal toch wel van toepassing blijven, een 2.5inch harde schijf wegen bijna niks meer

[i] asus, acer, hp . Geen msi dat is echt brol. I7700hq + ssd is aangeraden. :)
[/quote]
Zodra ik jouw wensen in vul kom ik meteen bij deze uit:
pricewatch: HP Pavilion Power 15-cb061nd
Lees reviews kijk wat video's op internet, een dergelijke uitgaven moet je goed over en afwegen.

Succes met de zoektocht
Dit is trouwens de filter die ik heb toegepast in pricewatch het is echt heel handig :)

[ Voor 56% gewijzigd door J.S. Bach op 28-10-2017 18:53 ]

Johann Sebastian Bach

• unezra

unezra

Paramarenko schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:40:
Je wil een snelle laptop?
Kijk eens naar zoiets als dit: http://www.dell.com/nl-nl...workstation/xctop7710emea

(Dell Precision Mobile Workstation)

Dat zijn *heel* snelle laptops. Je betaald er alleen wel de bijbehorende prijs voor.

De vraag is: Waarom wil je een snelle laptop als je er geen dingen op gaat doen waarvoor je die snelheid nodig hebt. Dan smijt je gewoon nodeloos geld de prullenbak in.

Het is alsof je een Ferrari koopt, of een Porche, terwijl je net je rijbewijs hebt en alleen in Nederland in de spits gaat rijden. Nutteloos.

[ Voor 26% gewijzigd door unezra op 28-10-2017 19:06 ]

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-11 19:57
Paramarenko schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:40:
Wat is er traag aan dan?
Wanneer is het (de laptop) wel snel genoeg?
Wat heb je zelf al gevonden?

Ok, nou, ik heb hier een 7 jaar oude Acer aspire (ssd erin gezet) staan, die kan alles wat je opnoemde. Als een 1100 euro laptop niet snel genoeg is...is er wat anders aan de hand.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Wat verwacht je eigenlijk van een snelle laptop? Het lijkt mij dat een MSI van 1100 met een i7 7700HQ en SSD toch redelijk snel te noemen is. Ik ben eigenlijk een beetje bang dat geen enkele laptop snel genoeg is voor jou.
unezra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:08:
Je wilt lichte games spelen, maar hebt een super snelle laptop nodig.
Die volg ik even niet.

Servers zou ik niet op een laptop draaien, dat werkt beter op iets dat bedoeld en gemaakt is als server.

Verder, wat heb je zelf al gevonden en waar zoek je precies naar? Runescape ken ik de specs niet van maar voor de rest heb je genoeg aan een laptopje van €500,-
Ligt er natuurlijk aan op welke settngs je runescape wilt spelen, maar mij lukt het zelfs op een 7 jaar oude toshiba met integrated GPU en pentium dual core CPU. Ik denk dat je dus eigenlijk met iedere laptop wel runescape kunt spelen.
Nivida_intel schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:47:
U vraagt wij draaien:

Wij kunnen niet ruiken wat je wilt, iedereen wilt een lichte en super snelle laptop.
Maar dat bestaat bijna niet. Ze zijn of mooi dun en licht of zwaar, soort van lomp maar kunnen ontzettend snel

[...]

[...]

Dus je wilt ongeveer 1100 uitgeven? Je sluit eigenlijk daarmee eigenlijk al 'brol' uit om in jouw bewoording te blijven

[...]

Enkel een SSD is denk ik niet voldoende of je wilt in de cloud gaan willen werken, maar een 2e ssd of harde schijf zal toch wel van toepassing blijven, een 2.5inch harde schijf wegen bijna niks meer

[/quote]
Lees reviews kijk wat video's op internet, een dergelijke uitgaven moet je goed over en afwegen.

Succes met de zoektocht
Dit is trouwens de filter die ik heb toegepast in pricewatch het is echt heel handig :)
Werkt runescape wel op MAC? Ik weet van een vriend van mij dat de client bij hem op de macbook niet fullscreen kan, maar alleen fixed.

• unezra

unezra

@hoi1234 Ik denk dat zo'n Precision of een zware Alienware absoluut kan wat hij wil. Maar met een budget van €1100 kom je wel te kort voor zo'n powerhouse. :) (Ik heb al eens gekeken naar wat een fully specced Precision kost. Ga je best rap richting de 6K.)

Qua Runescape, hij zegt dat 'ie een *server* wil draaien. Niet het spel zelf. Nu heb ik daar even op gegoogled maar kon niets vinden over wat voor specs de server nodig heeft. Aan de andere kant, een server wil je dan weer niet op een laptop draaien maar gewoon op een server.

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

hoi1234 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:20:

Werkt runescape wel op MAC? Ik weet van een vriend van mij dat de client bij hem op de macbook niet fullscreen kan, maar alleen fixed.
Ik heb puur naar de titel gekeken :')
Want als hij snel en veel geld wilt uitgeven is dat de manier

Johann Sebastian Bach

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
unezra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:23:
@hoi1234 Ik denk dat zo'n Precision of een zware Alienware absoluut kan wat hij wil. Maar met een budget van €1100 kom je wel te kort voor zo'n powerhouse. :) (Ik heb al eens gekeken naar wat een fully specced Precision kost. Ga je best rap richting de 6K.)

Qua Runescape, hij zegt dat 'ie een *server* wil draaien. Niet het spel zelf. Nu heb ik daar even op gegoogled maar kon niets vinden over wat voor specs de server nodig heeft. Aan de andere kant, een server wil je dan weer niet op een laptop draaien maar gewoon op een server.
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat jij bedoelde dat hij op een private server wil spelen.
Nivida_intel schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:26:
[...]

Ik heb puur naar de titel gekeken :')
Want als hij snel en veel geld wilt uitgeven is dat de manier
't is meer een vraag... Ik heb 't bij die vriend van mij niet werkend gekregen, maar dat zegt niks natuurlijk.

Wat ik net nog bedenk: Kan het niet zo zijn dat er gewoon een virus op die msi stond of dat deze msi vol met bloatware geleverd is die de laptop langzaam maakt? TS moet 't zelf weten, maar hij betaalt nu heel veel extra voor een beetje extra power die misschien nog geen eens gebruikt wordt.

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

hoi1234 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:37:
[...]
Wat ik net nog bedenk: Kan het niet zo zijn dat er gewoon een virus op die msi stond of dat deze msi vol met bloatware geleverd is die de laptop langzaam maakt? TS moet 't zelf weten, maar hij betaalt nu heel veel extra voor een beetje extra power die misschien nog geen eens gebruikt wordt.
Sowieso bij een nieuwe laptop meteen nieuwe installatie erover heen trekken :>

Johann Sebastian Bach

• unezra

unezra

hoi1234 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:37:
[...]
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat jij bedoelde dat hij op een private server wil spelen.
Oh, dat zou ook nog kunnen ja. :) Omdat er expliciet staat "Runescape private server" ging ik er gemakshalve vanuit dat 'ie een private server op dat ding wilde gaan draaien. (Anders snap ik de relevantie van de toevoeging "private server" niet zo.
[...]
Dat kan ook ja. Veel laptops worden preinstalled met een hoop crap geleverd en ben je eerst een uur bezig al die meuk er vanaf te krijgen. Vind het advocaat verhaal ook wat apart. Je koopt een laptop die niet aan je eisen voldoet. Dan stuur je 'm terug. Daar ga je geen advocaat voor in de arm nemen. :) (Of je hebt serieus geld te veel. Geld dat je beter kunt uitgeven aan een nieuwe laptop.)

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
Beste . Ik ga deze zo laten en een nieuwe maken die duidelijker is voor jullie . Alvast bedankt voor de enorme reacties !

Ps : ik ben nieuw hier.

Wubba lubba dub dub

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:09
Paramarenko schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:42:
Beste . Ik ga deze zo laten en een nieuwe maken die duidelijker is voor jullie . Alvast bedankt voor de enorme reacties !

Ps : ik ben nieuw hier.
Het is niet de bedoeling dat je een nieuw topic gaat maken, je kan prima dit topic aanpassen en duidelijk zijn.

The devil is in the details.

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
De topic is aangepast!

Wubba lubba dub dub

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
Nivida_intel schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:47:
U vraagt wij draaien:

[...]

[...]

[...]

[/quote]

Succes met de zoektocht
aangepast :D

Wubba lubba dub dub

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
unezra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:04:
[...]

Je wil een snelle laptop?
Kijk eens naar zoiets als dit: http://www.dell.com/nl-nl...workstation/xctop7710emea

(Dell Precision Mobile Workstation)

Dat zijn *heel* snelle laptops. Je betaald er alleen wel de bijbehorende prijs voor.

De vraag is: Waarom wil je een snelle laptop als je er geen dingen op gaat doen waarvoor je die snelheid nodig hebt. Dan smijt je gewoon nodeloos geld de prullenbak in.

Het is alsof je een Ferrari koopt, of een Porche, terwijl je net je rijbewijs hebt en alleen in Nederland in de spits gaat rijden. Nutteloos.
aangepast :>

Wubba lubba dub dub

• unezra

unezra

Kortom: Die laptop was snel *zat* voor hetgeen je nodig hebt maar je wil alleen maar een snellere laptop omdat het kan? De vraag is of je dat echt gaat merken.

Ik heb laatst een nieuwe PC gekocht. Redelijk top-notch. AMD Ryzen 1800X, NVME SSD, 64G geheugen, GTX1080.

Zou ik daar op doen wat jij er nu op doet merk ik dankzij de NVME wel wat snelheidsverbetering, maar die hele 8-core CPU en 64G geheugen staan compleet uit hun neus te vreten en merk ik werkelijk helemaal _niets_ van.

De reden dat ik zo'n zware machine wilde hebben (en dus inmiddels heb), is omdat ik op 3 schermen wilde gaan gamen, wat met virtualisatie wil spelen, etc. DAN merk je het opeens. Want een paar handen vol vm's passen prima in die 64G en ook de 8-core CPU draait er zijn hand niet voor om. Maar wat jij er mee doet, was mijn oude Core2Duo van 10 jaar oud met 8G geheugen al meer dan genoeg geweest en ik denk werkelijk niet dat je het verschil had gemerkt als je ze beiden naast elkaar zou zetten en niet zou weten welke machine de Core2Duo is en welke de Ryzen.

Dat is dus het punt. Leuk dat je een snelle machine wil, maar wat je hebt gekocht _is_ al heel snel en overkill. Waarom zou je dan een nog snellere machine willen hebben?

Qua hebbedingetje waar je je in wil verdiepen, een snelle laptop kun je je niet verder in verdiepen dan een trage. Het verdiepen zit in software of eventueel totaal andere hardware. Koop een server, liefst een non-intel machine en ga daar mee aan de slag. Daar kun je je flink in verliezen. Niet een supersnelle x86 laptop waarbij het enige verschil is tussen een trage, dat 'ie sneller is.

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
Iemand help ?

Wubba lubba dub dub

• unezra

unezra

Lees de reacties eens door...
Volgens mij heb je al best wat hulp gekregen.

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
Niet op de specifieke vraag qua koeling... dat ie overpowerd is ja dat weet ik nu al

Wubba lubba dub dub

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
unezra schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:46:
[...]

Lees de reacties eens door...
Volgens mij heb je al best wat hulp gekregen.
Niet echt ... iedereen zegt dat ie overpowerd is . Meer info krijg ik niet qua koeling en behuizing... niemand geeft iets weer over de laptopmodellen die ik voorschreef

Wubba lubba dub dub

Acties:
  • Beste antwoord

• unezra

unezra

*Iedere* laptop is gemaakt om op schoot zijn werk te doen. Het heet immers een laptop, geen tabletop.

Het enige waar je een beetje mee moet oppassen is je dekbed. Daar op zetten gaat in de regel ook goed, maar blaast 'ie te hard dan moet je 'm er even vanaf halen of van positie wisselen. :)

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
unezra schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:53:

Is het ook niet zo dat er koeling langs onder opzij of vanachter kan gebeuren en dat de koeling aan de achterkant beter is voor belasting ?

Wubba lubba dub dub

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gebruik de edit knop eens :')
Paramarenko schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:55:
[...]

Is het ook niet zo dat er koeling langs onder opzij of vanachter kan gebeuren en dat de koeling aan de achterkant beter is voor belasting ?
Nee maakt niks uit, het gaat erom dat de laptop lucht kan krijgen en kwijt kan.
Paramarenko schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:17:
Ik krijg het gevoel dat niet veel mensen hier iets weten van laptops en koeling. Niemand antwoord hier concreet wat wel grappig is. Bovendien zijn hier maar enkele personen actief
Je houding , dat is de reden. Het is nog een wonder dat andere mensen uberhaupt reageren en de moeite willen nemen om je te helpen.

[ Voor 81% gewijzigd door Fietsbel op 31-10-2017 14:37 ]

39

Verwijderd

Please, breng eens wat interpunctie aan in de TS. Wil je een goede snelle laptop? Haal een tweedehands, ex-zakelijke Dell Latitude met i7 en SSD. Iets van een i7 4810MQ en een 256GB SSD ofzo. Zit vaak ook nog een HD 8960m in, wat genoeg is voor simpele games. Nog met leuke prijzen ook, en goede bouwkwaliteit.

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
Fietsbel schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:57:
Gebruik de edit knop eens :')

[...]

Nee maakt niks uit, het gaat erom dat de laptop lucht kan krijgen en kwijt kan.
Welke zou de beste zijn qua model dat ik heb aangegeven ?

Wubba lubba dub dub

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
Ik krijg het gevoel dat niet veel mensen hier iets weten van laptops en koeling. Niemand antwoord hier concreet wat wel grappig is. Bovendien zijn hier maar enkele personen actief

Wubba lubba dub dub

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-11 18:45

hostler

Yeahhh dude!

Ik denk dat er hier meer kennis zit dan op menig ander forum. Dat men niet reageert zal wel iets te maken hebben met je topic.

Zoek eens naar reviews, vergelijk de tests en kies vervolgens een laptop welke het beste bij je eisen past.
Op Tweakers word er verwacht dat je zelf inzet toont.

ACER ASPIRE 7 A715
Welke dan?

ACER ASPIRE VX
Slecht/niet meer leverbaar

ASUS ROG
Welke dan?

ASUS ROG STRIX
Welke dan?

• unezra

unezra

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
hostler schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:27:
Ik denk dat er hier meer kennis zit dan op menig ander forum. Dat men niet reageert zal wel iets te maken hebben met je topic.

Zoek eens naar reviews, vergelijk de tests en kies vervolgens een laptop welke het beste bij je eisen past.
Op Tweakers word er verwacht dat je zelf inzet toont.

ACER ASPIRE 7 A715
Welke dan?

ACER ASPIRE VX
Slecht/niet meer leverbaar

ASUS ROG
Welke dan?

ASUS ROG STRIX
Welke dan?
Ik heb het meer over het model qua koeling, Welke maakt niet uit ik weet wat er in moet zitten enzo enkel het model (sterkte, behuizing, toetsenbord, scherm licht,...) toch al het beste antwoord tot nu toe

Wubba lubba dub dub

• unezra

unezra

@Paramarenko Heb je die links al bekeken? Met name die laptops tot €1099 op hardware.info?
Heb je *uberhaupt* daar al eens gekeken en wat reviews bekeken? Zonder zulke inzet ga je hier niet veel meer advies krijgen dan je tot nu toe hebt gekregen...

• Paramarenko

Paramarenko

Topicstarter
unezra schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:20:
@Paramarenko Heb je die links al bekeken? Met name die laptops tot €1099 op hardware.info?
Heb je *uberhaupt* daar al eens gekeken en wat reviews bekeken? Zonder zulke inzet ga je hier niet veel meer advies krijgen dan je tot nu toe hebt gekregen...
Heb ik gedaan... zit niets in wat ik kan gebruiken. Ik zoek i7700hq ... zit er niet bij zelfs. Geen specs die ik wil algemeen

Wubba lubba dub dub

Verwijderd

Ik krijg het gevoel dat je zelf weinig onderzoek hebt gedaan. Wat wel grappig is, aangezien JIJ degene bent die een laptop wilt kopen. Bovendien krijg ik hoofdpijn bij doorscrollen van dit topic.
Anyway, volgens mij voldoet deze laptop volledig aan je wensen. http://www.dell.com/nl-nl...on-15-7577-laptop/cn57702
Nu 1099 euro met de kortingscode.
Succes met je keuze ;w

• unezra

unezra

Paramarenko schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:55:
[...]

Heb ik gedaan... zit niets in wat ik kan gebruiken. Ik zoek i7700hq ... zit er niet bij zelfs. Geen specs die ik wil algemeen
Waarom heb je een i7700hq nodig? Wat zoek je dan *wel*?

Volgens mij:
- wil je zelf geen moeite doen
- heb je het geld niet voor wat je wil

Toon zelf eens wat initiatief alsjeblieft.

• MilesKiss
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-10 14:03
Geen V&A op het forum!

[ Voor 96% gewijzigd door InFamous op 31-10-2017 21:47 ]

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
Niet zo netjes om je advertentie hier zo weinig subtiel neer te plempen.

Weet je daarnaast zeker dat het een IPS scherm is? Volgens HP is de enige touch optie voor dit model een TN paneel:
http://www8.hp.com/us/en/...l?oid=11122291#!tab=specs

Sowieso vraagt TS om een 7700HQ en kom jij aan met een 7300u, dat loopt nogal uiteen.

[ Voor 57% gewijzigd door InFamous op 31-10-2017 21:48 ]

• MilesKiss
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-10 14:03
Toen ik laatst nog keek is het een IPS. Het ziet er dan ook mooi uit. Bovendien bij een touch-screen moet je wel een IPS type gebruiken. Zo begreep ik het altijd.

Ik ben met je eens over die 4-core verschil. Ondanks dat en de videokaart eventueel.. is het wel een hele snelle laptop. Maar goed.. ik laat het aan TS over.

Sorry dat ik me ad adverteer? Niet 100% me bedoeling geweest.

• unezra

unezra

@Paramarenko Ik heb toch nog even gekeken naar snelle i7 laptops voor je:

Die laptops voldoen denk ik wel aan je eisen. i7, GTX1080 d'r in.

1 nadeel: Je moet nog even doorsparen want ze beginnen bij grofweg €3000

Ofwel: Wat jij wil *is* er niet voor het budget dat je hebt. Dan moet je kiezen:
- Spaar door en koop een laptop van 3K+
- Doe wat consessies

Maar kun je alsjeblieft nog wel even uitleggen waarom je een super snelle i7 nodig hebt? Want dat begrijp ik niet helemaal. Ik heb het idee dat de enige reden is "omdat het kan", terwijl het juist niet kan, want je hebt maar een budget dat tot grofweg 1/3e komt van wat zo'n laptop kost.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Dan houdt het op. Jij geeft ook nul blijk van inzet. Anderen dan afsnauwen gaat je niet helpen. Dicht. Mocht je een nieuw topic willen openen, let dan goed op Het algemeen beleid #quickstart.

We verwachten dan ook dat je in je openingspost aangeeft welke modellen je zelf hebt gevonden en wat jouw voor- en nadelen bij die modellen zijn.

Als laatste: het forum heeft een edit-knop. Twee berichten achter elkaar posten wordt hier als erg storend ervaren. Wil je nog iets toevoegen, gebruik dan de wijzigknop rechtsboven je laatste post.

[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 01-11-2017 08:42 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.