Hoi medetweakers. Mijn oude i7 2600K heeft het net begeven en ik wil graag upgraden naar een i5 8600K. Deze is echter niet leverbaar dus ik kwam uit bij een i3 8350K (deze is nu al wel beschikbaar als enige Coffee Lake Processor) omdat ik al een Z370 bord had gekocht aangezien die wel leverbaar was. Ik maak stream highlights voor sommige YouTubers en mijn vraag is of ik het herroepingsrecht heb, mocht de i3 8350K die ik volgende week ontvang, eerst mag testen en mocht deze niet snel genoeg blijken en mocht ik alsnog willen upgraden naar een 8600K, om de 8350K binnen een termijn van 14 dagen terug te zenden naar de webshop en kan ik dan mijn geld terugkrijgen?
Je mag volgens megekko (waar ik de processor heb gekocht) namelijk wel testen of het product aan je eisen voldoet, maar mag je een processor dan ook een week testen en, als je er dan achter komt dat deze niet aan je wensen voldoet, terugzenden?
Ik wil namelijk niet eerst extra kosten betalen voor het retourneren van een i3 alvorens ik alsnog een 8600K koop
Alvast bedankt!
Je mag volgens megekko (waar ik de processor heb gekocht) namelijk wel testen of het product aan je eisen voldoet, maar mag je een processor dan ook een week testen en, als je er dan achter komt dat deze niet aan je wensen voldoet, terugzenden?
Ik wil namelijk niet eerst extra kosten betalen voor het retourneren van een i3 alvorens ik alsnog een 8600K koop

Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Nevercholt op 28-10-2017 00:31 . Reden: Reden i3 is nu duidelijker :) ]