Iemand een 1080(ti) te leen?

Pagina: 1
Acties:
  • 454 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonyo0405
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-10 22:35
Hoi,

Ik op zoek naar iemand met een 1080(ti) om voor mij een gamecode te activeren van Destiny 2. De code werkt helaas niet op mijn systeem, waar wel een 1080 in zit, ik blijf maar foutmeldingen krijgen. Vandaar deze oproep. Degene die mij uit de brand helpt wordt natuurlijk beloond met een kleine compensatie.

Alvast bedankt!

Anthony

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:11

g0tanks

Moderator CSA
Het lijkt mij dan handiger om met je account in te loggen op een computer met een 1080 Ti en daar de code te activeren. Daarnaast is het misschien handig om te vermelden in welke regio je woont.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonyo0405
g0tanks schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:50:
Het lijkt mij dan handiger om met je account in te loggen op een computer met een 1080 Ti en daar de code te activeren. Daarnaast is het misschien handig om te vermelden in welke regio je woont.
Het Geforce account van de persoon met de 1080 kan gewoon gebruikt worden en voor het activeren op mijn blizzard account stuur ik gewoon de inloggegevens door. Dan hoeft er geen regio aan te pas te komen en wordt alles online gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01:56

Eren

Boss of this gym

Niet echt slim he :0. Maar ja ik kan het aan mijn vriend vragen of hij het wel voor je wilt doen maar wat is de kleine "Compensatie"?

4HEad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonyo0405
Bedankt voor je reactie! Maar het is al gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) voor vragen als dit hebben we https://tweakers.net/aanbod/
2) codes activeren waar je zonder dingen te lenen geen recht op zou hebben klinkt verdachtvals fraude en willen we op ons forum sowieso niet besproken zien.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.