Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-07 15:51
Goedenavond, hoop dat jullie me kunnen helpen met onderstaand.

Ik zoek een?
TV
55 inch
100HZ

Wat is je budget?
Max. 1200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken uiteraard, vooral voetbal word veel bekeken. Plus PS4 erop aansluiten.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had zelf de 55PUS7272 van Philips gezien met vrij goede recencies. Echter na wat navraag bij Media Markt twijfel ik weer, deze meneer zou geen Philips aanraden..

55PUS7272 - https://www.tvstore.nl/pr...-55pus7272-ambilight.html

Iemans tips voor een goede tv? Eventueel reactie op de TV van Philips?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:50
Voor jouw budget is de https://tweakers.net/pric...ny-kd-55xe9005-zwart.html de beste keus. De Sony is op dit moment in de aanbieding bij Expert, je krijgt dit weekend nog 20% korting. Tevens krijg je van Sony 100 euro terug en komt de 55XE9005 daarmee net onder de 1200 euro uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
Zeer mooie aanbieding inderdaad. Wel zwart, dat is minder. Het liefst hebben we 'm in het zilver.

Verschil deze nou gek veel van de 55XE8577? Heb even de twee tv's vergeleken en valt volgens mij mee?

pricewatch: Sony KD-55XE8577 Zilver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
Het valt inderdaad mee, beiden beschikken over een fatsoenlijke 10 Bit VA paneel met goede contrastwaardes en dezelfde beeldprocessor. De XE90 reeks heeft FALD backlight verlichting en de XE85 reeks edge-lit.

Daarnaast zal de HDR beleving van de XE85 serie wat minder zijn vergeleken met de XE90 serie, maar wel op ongeveer hetzelfde niveau als de Philips 55PUS7272. De Philips heeft wel een betere kijkhoek.

De cashback actie van 100 euro geldt ook voor de XE85 serie. Als jullie het liefst een zilveren tv willen hebben is de 55XE8577 zeker ook een goede keus.

[ Voor 10% gewijzigd door Freshouttheoven op 29-10-2017 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
Top, bedankt voor de reacties.

Zou je eerder de 55XE8577 van Sony aanraden of de 55PUS7272 van Philips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
MisterMarcFR schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:24:
Top, bedankt voor de reacties.

Zou je eerder de 55XE8577 van Sony aanraden of de 55PUS7272 van Philips?
As jullie Ambilight geen must vinden is de Sony zeker de betere keus. Het contrast van de 55XE8577 is veel beter dan de 55PUS7272.

De Sony tv's staan over het algemeen bekend om hun goede bouwkwaliteit, duurzaamheid, natuurlijke kleuren en beeldprocessor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMarcFR
Freshouttheoven schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:57:
[...]

As jullie Ambilight geen must vinden is de Sony zeker de betere keus. Het contrast van de 55XE8577 is veel beter dan de 55PUS7272.

De Sony tv's staan over het algemeen bekend om hun goede bouwkwaliteit, duurzaamheid, natuurlijke kleuren en beeldprocessor.
Ambilight is zeker geen must. Beeldkwaliteit is veel belangrijker!

Super bedankt voor je hulp, ben er wel uit nu!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
Ben even verder aan het duiken in de XE8577. Ben van plan om een Ziggo Horizonbox te nemen, misschien veranderd dat onderstaand?

Opnemen via TV mogelijk: Ja, alleen via het signaal van de digitale tuner.

Wanneer de TV aanstaat, kun je alleen het programma opnemen dat je kijkt. Er zit namelijk maar 1 digitale tuner in (b.v. 1 DVB-C tuner en/of DVB-S tuner), waardoor het niet mogelijk is om een andere zender op te nemen dan dat je kijkt.

Komt misschien heel stom over, want lijkt logisch te staan hierboven. Maar wanneer ik dus naar RTL 4 kijk, kan ik niks op SBS 6 opnemen?? Dat lijkt me wel heel karig.

Live pauzeren kan ook niet staat er. Maar dit loopt toch via de Ziggo box?

[ Voor 12% gewijzigd door MisterMarcFR op 30-10-2017 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
Als je gebruik zou maken van een CI+ module (insteekkaart) geldt het bovenstaande inderdaad, het opnemen verloopt dan via een USB-stick of harde schijf die je aansluit op de tv.

Wanneer je gebruik maakt van een set-top-box/ mediabox geldt bovenstaande niet. Het opnemen verloopt dan via de aangesloten set-top-box/ mediabox.

Met de Ziggo Horizonbox kan je meerdere programma's op verschillende zenders tegelijk opnemen als je van huis bent of terwijl je op dat moment naar zender x kijkt. Live pauzeren is ook geen enkel probleem, zelfs niet als je al een aantal programma's op dat moment aan het opnemen bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
Freshouttheoven schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:59:
Als je gebruik zou maken van een CI+ module (insteekkaart) geldt het bovenstaande inderdaad, het opnemen verloopt dan via een USB-stick of harde schijf die je aansluit op de tv.

Wanneer je gebruik maakt van een set-top-box/ mediabox geldt bovenstaande niet. Het opnemen verloopt dan via de aangesloten set-top-box/ mediabox.

Met de Ziggo Horizonbox kan je meerdere programma's op verschillende zenders tegelijk opnemen als je van huis bent of terwijl je op dat moment naar zender x kijkt. Live pauzeren is ook geen enkel probleem, zelfs niet als je al een aantal programma's op dat moment aan het opnemen bent. ;)
Super, dank voor de reactie.

Top dat je zo snel en duidelijk reageert!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningBob
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb zelf de KS7000 49 inch, super TV.
Prijs varieert soms maar ligt wel rond die koers.

Uitgangpunten voor mij waren:
- 10-bit paneel met HDR
- 4K
- Lage latency om mee te gamen
- Prijs kwaliteit

Zit ook een CI+ slot in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-07 09:33
KoningBob schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:37:
Ik heb zelf de KS7000 49 inch, super TV.
Prijs varieert soms maar ligt wel rond die koers.

Uitgangpunten voor mij waren:
- 10-bit paneel met HDR
- 4K
- Lage latency om mee te gamen
- Prijs kwaliteit

Zit ook een CI+ slot in
Lekker bumpje pik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Hij post dit zelfde in meerdere Topics

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Ik ben op zoek naar hetzelfde als TS, en heb een selectie gemaakt in de pricewatch voor modellen. Nu zie ik daar de 55PUS7272 die hier besproken wordt, niet tussen en vroeg me af waarom. Wat blijkt: ik had geselecteerd op minimaal 100Hz, en dat Philips toestel heeft 60Hz.

Ik game NIET. Is het verschil tussen 60Hz en 100 (of zelfs 120) Hz dan uberhaupt interessant? Ik lees in de 'how to buy a TV' guides overal staan: minimaal 100Hz nemen, dus vandaar dat ik da had geselecteerd...

Nu lees ik hier niets over dat verschil, en vraag me af of het dan echt niets uitmaakt?

Bekabelde WIFI

Pagina: 1