• Sjappuh
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-03-2023
Korte achtergrond: In de afgelopen 3 jaar twee keer het scherm van mijn toenmalige Iphone 6 gesloopt, en zojuist heeft scherm mijn huidige Lenovo P2 de geest gegeven. Hiervan is het scherm ongeveer 100 euro goedkoper dan de nieuwprijs van het toestel, dus vervangen leek me niet zo'n sterk plan. Ik zoek dus óf een telefoon bij welke het scherm niet zo snel kapot gaat (als die uberhaupt bestaan) óf een telefoon met een goedkoop en makkelijk te vervangen scherm.

Ik zoek een?
Een android smartphone, liefst 5 inch.

Wat is je budget?
Tussen 100 en 300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Communicate (whatsapp, telegram) spotify en reddit browsen.

Wat heb je zelf al gevonden?
De nokia 5 lijkt een vrij goede optie, goede evaringen gehad met de bouwkwaliteit van de lumnia series, enige smartphone tot nu toe die het er bij mij met een heel scherm vanaf gekomen is.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik gok dat er nog wel meer onhandige tweakers zijn, wat zijn jullie ervaringen en wat is jullie oplossing? Ik ben geen extreem persoon en het ergste wat er tot nu gebeurt is dat ik mijn telefoon van handhoogte heb laten vallen, maar dat is blijkbaar genoeg.

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:19
Wat dacht je van een stevig hoesje? Want een stevige telefoon bestaat vrijwel niet!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:53
En buiten een stevig hoesje: kennelijk stop je je telefoon op plekken waar je scherm van barst. Bewaar het dus ergens anders.