GPS tracker

Pagina: 1
Acties:
  • 945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moosjes
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 19:27
Ik weet niet zeker of dit hier hoort. Mocht dat niet zo zijn dan hoor ik graag waar ik deze vraag wel kan stellen.

Ik heb een GPS tracker die via GPRS zijn locatie door kan geven. Bij deze tracker kan je een adminip opgeven waar de data naartoe gestuurd kan worden. Nou zijn er een aantal website die je daarvoor kan gebruiken maar ik hou mijn locatie data liever prive. Ik zou deze data dus op een eigen server willen binnen krijgen.

Het instellen van die eigen server is gelukt en ik ontvang data. Daarbij kan ik een poort opgeven en als ik via tcpdump -i venet0 -s 0 port 8002 de data op poort 8002 monitor zie ik ook daadwerkelijk data binnenkomen.

Ik zou echter deze data zelf willen zien. Via bovenstaand commando heb ik niet het idee dat ik de data zelf zie maar enkel info over de packages die binnenkomen. Ik zou dus de inhoud willen zien. Zodat ik deze kan loggen en dus de tracker data kan gebruiken op mijn (prive) website.

Heeft iemand een idee hoe ik deze data kan onderscheppen/ontvangen/uitlezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:59

Pizzalucht

Snotneus.

Wat voor GPS tracker is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moosjes
het is een van de vele china merken maar volgens mij ook bekend als tk102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Speel hier eens mee zou ik zeggen: https://github.com/fvdm/nodejs-tk102

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moosjes
_/-\o_ _/-\o_

Dit is waarom ik van tweakers hou. Bedankt. Naar zoiets was ik opzoek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Was niet zo moeilijk hoor, ik google gewoon naar "TK102 own server" ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moosjes
Ik kwam op de een of andere manier niet op de juiste plek terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dond3rz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-07 21:19
@Moosjes

Ik heb ook de TK102 (b?) (1,5 jaar gelden eens gekocht) maar bij het opstarten blijft het "aan-ledje" continue branden, deze moet, bij goed functioneren, na 30-40 seconden gaan "knipperen".. d.w.z. dat deze verbonden is met GPS ..

Heb er pas gelden nog een nieuwe SIM prepaid voor gekocht (KPN) met €10 bel tegoed.. maar werkt nog steeds niet... Krijg geen sms terug van de tracker, als ik deze via sms benader..

Enig idee hoe ik dit kan fixen?

Thanks!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Dond3rz op 04-12-2018 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hmmja, om nu een topic van meer dan een jaar oud hiervoor een schop te geven is al niet zo handig en je vraag heeft dan ook nog eens niks met programmeren te maken....

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En als @Creepy me niet net voor was geweest had ik je verzocht een nieuw topic, in het juiste subforum, te maken en dan onze Quickstart te hanteren (want die "omzeil" je nu voor 't gemak even door een topic te kapen ;) ).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.