"vereiste bevoegdheden is niet aan de client toegekend"

Pagina: 1
Acties:
  • 2.190 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oszy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-12-2024
Mijn vraag
uit het 'niets' krijg ik de melding: "een van de vereiste bevoegdheden is niet aan de client toegekend". Ik ben ingelogd als administrator. Er zijn, in mijn ogen, wat kleine aanpassingen op de pc geweest maar niets groots. Ik heb de melding sinds een kleine week.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
via Eigenschappen machtigingen op Windows partitie gecheckt. Progjes ook als adminstrator gepoogd te installeren. Google geeft dit probleem in vista of voor een specifiek progje weer. Maar ik lijk het nu dus voor alles exe/msi te hebben. En ik heb geen idee waar ik het moet zoeken. 8)7 ik heb het idee dat het in windows zit vandaar dat ik deze vraag in deze categorie plaats.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

oszy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:31:
... ik lijk het nu dus voor alles exe/msi te hebben...
Lijkt me sterk. Dan zou explorer.exe ook niet draaien en krijg je alleen een zwart scherm te zien

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-06 15:01
oszy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:31:
Mijn vraag
uit het 'niets' krijg ik de melding
Er zijn, in mijn ogen, wat kleine aanpassingen op de pc geweest maar niets groots. Ik heb de melding sinds een kleine week.
Dus vanuit het niets zijn er aanpassingen geweest?

Je snapt dat dit lastig is als je serieus geholpen wilt worden?

Heb je het logboek nog raad gepleegd van Windows? Staat daar nog iets in zoals nieuwe meldingen sinds een week geleden of meldingen wanneer je een exe\msi file start?

[ Voor 16% gewijzigd door Fore! op 28-10-2017 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oszy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-12-2024
Fore! schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 07:12:
[...]

[...]

Je snapt dat dit lastig is als je serieus geholpen wilt worden?
Snap ik. Vandaar dat ik gisteren maar heb besloten om een herstelpunt terug te zetten. Eerst van de 17e; geen succes. En later naar mijn oudste zijnde 10 oktober. Wel met succes.
Dus volgens mij wijst alles naar een update van Windows 10. Maar welke? En gezien het feit dat ik op internet geen meldingen van andere mensen met dit probleem heb gevonden; waarom ik? Maw welke update veroorzaakt op mijn PC een conflict? Maar dit soort vragen zijn natuurlijk helemaal moeilijk te vinden. Ik denk wel dat ik windows updates ff uitzet en stapje voor stapje mijn PC weer uptodate ga brengen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Bedankt voor het meedenken. _/-\o_

Ws wordt het probleem veroorzaakt door windows update 1703

[ Voor 3% gewijzigd door oszy op 29-10-2017 18:39 ]

Anoniem: 1019609

Hallo,
Ik heb dit ook al een maand of 2, maar enkel op mijn ASUS - laptop, op mijn ACER - laptop heb ik net dezelfde Windows 10 draaien en daar heb ik het niet.
Normaal zou je onderaan op je taakbalk moeten klikken en "apps" opvragen, gaat dan naar instellingen van apps, en daar zou je normaal moeten kunnen kiezen om apps te mogen installeren, maar op mijn ASUS krijg ik alleen de programma's die geïnstalleerd zijn. Op mijn ACER daarentegen krijg ik wel die optie .Rarara, ik blijf zoeken tot ik het vind, maar is wel héél raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solos_be
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-08-2019
Ik ervaar hetzelfde probleem onder Win 7 Enterprise x64

dus het zal niet liggen aan een Win 10 update

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:27

TheVMaster

Moderator WOS
solos_be schreef op Sunday 14 October 2018 @ 12:44:
Ik ervaar hetzelfde probleem onder Win 7 Enterprise x64

dus het zal niet liggen aan een Win 10 update

:(
Is toch niet nodig om een zowat jaar oud topic hier voor te kicken? Maak anders even een nieuw topic aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.