Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze PC vooral gebruiken om te gamen. Ik wil in ieder geval de nieuwste games op de hoogste settings moeiteloos kunnen spelen en een pc die de komende paar jaar nog goed mee gaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximale bedrag dat ik wil uitgeven is €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is waar ik nu aan zit te denken:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
N.v.t.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten of ik met deze build mijn doel kan bereiken: de nieuwste games op de hoogste settings spelen en dit de komende paar jaar volhouden (ik snap dat dit dan niet meer op de hoogste settings kan, maar ik wil over een paar jaar in ieder geval de nieuwste games nog steeds moeiteloos kunnen spelen). Gaat dit lukken? Zijn er misschien zelfs onderdelen die ik kan vervangen door een iets minder krachtig, maar daarmee ook goedkoper onderdeel?
Ik wil deze PC vooral gebruiken om te gamen. Ik wil in ieder geval de nieuwste games op de hoogste settings moeiteloos kunnen spelen en een pc die de komende paar jaar nog goed mee gaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximale bedrag dat ik wil uitgeven is €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is waar ik nu aan zit te denken:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7800X (Boxed) | € 349,- | € 349,- |
| 1 | MSI X299 Raider | € 197,- | € 197,- |
| 1 | Nvidia GeForce GTX 1070 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Toshiba DT01ACA200, 2TB | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Cooler Master HAF 912 | € 63,46 | € 63,46 |
| 1 | LG 27MP48HQ-P Zwart | € 168,09 | € 168,09 |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 24,50 | € 24,50 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 156,50 | € 156,50 |
| 1 | Cooler Master MasterWatt Lite 600W | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 89,50 | € 89,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.158,50 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
N.v.t.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten of ik met deze build mijn doel kan bereiken: de nieuwste games op de hoogste settings spelen en dit de komende paar jaar volhouden (ik snap dat dit dan niet meer op de hoogste settings kan, maar ik wil over een paar jaar in ieder geval de nieuwste games nog steeds moeiteloos kunnen spelen). Gaat dit lukken? Zijn er misschien zelfs onderdelen die ik kan vervangen door een iets minder krachtig, maar daarmee ook goedkoper onderdeel?