Casema: Vragen om Trolls?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sommige mensen lijken het wat vanzelfsprekend te vinden om in een topic over Casema meteen hun gal te spuien.

http://www.tweakers.net/nieuws/17551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

wat wil je hier nu mee zeggen? :?

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 15:28 schreef mph_rbi het volgende:
wat wil je hier nu mee zeggen? :?
Ik geef uiting aan mijn ergernis *D

Hmm, nou, eigenlijk is de boodschap vrij dubbelzinnig, aan iedereen die het leest die zich op de voorpagina niet kon inhouden:

*grow up*

Dit is dus waar de voorpagina niet voor is bedoeld imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imo niet helemaal de moeite waard om een topic te openen, zeker niet met deze titel Casema:vragen om Trolls?

Ik laat hem even staan...

Even een korte toelichting en eigenlijk ook een vraag, dat je je ergert, dat geef je aan en daar kunnen we hier ook wel begrip voor hebben, maar gaat het om specifieke reacties die naar jouw idee gemodereerd zijn?

Het zoveelste "het deugt niet" topic is imo niet echt zinvol, maar da's mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 15:35 schreef TgF het volgende:
Imo niet helemaal de moeite waard om een topic te openen, zeker niet met deze titel Casema:vragen om Trolls?

Ik laat hem even staan...
Hmm de reactie waar het mij eigenlijk om ging...
:r casema :r
... is inmiddels om-ge-edit tot een normale reactie, dus hij kan dicht wat mij betreft.

Sorrie voor de ongelukkig gekozen topic-titel, maar het was echt het gevoel wat ik kreeg toen ik de reactie van sommige mensen las, alsof ze van mening waren dat het vanzelfsprekend was dat je een Troll post in een casema thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 16-10 00:50
Op dinsdag 10 juli 2001 15:21 schreef Negotiator het volgende:
Sommige mensen lijken het wat vanzelfsprekend te vinden om in een topic over Casema meteen hun gal te spuien.

http://www.tweakers.net/nieuws/17551
Heb je zelf Wanadoo ??

Zo ja, dan zou je dit topic niet eens openen omdat je weet dat ze gelijk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
OK TgF ik zal eens het voorbeeld geven:

deze op 3?

Trolletje?

2 zeker 3 ok maar 4 vind ik echt te veel voor deze

deze is nu een nulletje maar kan van mij op 1?

dubbelpost

deze is een beetje dubbelzinnig. (2 lijkt me een beetje beter als 3)

deze is heel erg aanlokkelijk voor flames dus misschien een beetje aanpassen....

deze snap ik niet helemaal dus beslis zelf maar.

Iemand toevoegingen laat maar komen :)

[edit]
Zo ja, dan zou je dit topic niet eens openen omdat je weet dat ze gelijk hebben
Als je dat vind zet het dan eens in die draad neer en kijk eens hoe snel je omhoog gemod wordt (of niet >:) ) maar in ieder geval het gaat hier niet om gelijk hebben dat het traag is of niet het gaat hier om dat abo en dat het omgezet wordt (voor de gelukkige)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 15:46 schreef wauskes een hele mooie lijst
Dank. Ik dacht eigenlijk dat het aan mij lag gezien mijn onervarenheid op het TMF, maar ik was dus niet de enige die vond dat het er daar raar aan toe gaat.

Om de weggeeditte reactie die ik hier boven noem nog maar even te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negotiator: okee, ik heb je begrepen, ik laat het topic open, omdat wauskes met een wastlijstje voorbeelden komt, die mogelijk hier besproken kunnen worden.

Sir_KillAlot: jouw reactie vind ik er niet echt toe doen hier, het punt wat Negotiator aangeeft is duidelijk genoeg, waar het hier om gaat is de discussie over moderaties en dat staat imo los van een provider die iemand heeft.

Als jij vindt dat je gelijk hebt, vind ik dat prima, die mening respecteer ik, niet de manier waarop. Ook niet met smily :)

Het is niet persoonlijk bedoeld, maar dergelijke reacties kunnen snel ontaarden in flamewars en daar zit ik niet op te wachten.

/me moet soms een beetje streng zijn.

Ik laat het topic gewoon open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op dinsdag 10 juli 2001 15:52 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Dank. Ik dacht eigenlijk dat het aan mij lag gezien mijn onervarenheid op het TMF, maar ik was dus niet de enige die vond dat het er daar raar aan toe gaat.

Om de weggeeditte reactie die ik hier boven noem nog maar even te vergeten.
Geen enkel probleem maar als je de volgende keer maar duidelijk maakt wat je niet bevalt. En hoe vaker je hier komt hoe leuker het wordt *D

Enige nadeel als je zelf wil modden kan je wel eens kritiek krijgen en dan kan je dat het beste op te lossen door je aan de mod FAQ te houden (die vind je hier ook ergens)

[edit]
* Felicia agrees with * TgF

Kan alleen niet meer modden want ik had al gereageerd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 15:00
ik heb erin gereaceerd dus kan helaas niet bij modden. (ik heb me nog ingehouden gezien mijn gebruikersnaam >:) )

+2 informatie? ?? eerder een troll

[edit
sorry negotiator, maar jouw reactie = flamebeat.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 15:56 schreef wauskes het volgende:
Geen enkel probleem maar als je de volgende keer maar duidelijk maakt wat je niet bevalt. En hoe vaker je hier komt hoe leuker het wordt *D
Ik lees altijd eerst een hele tijd mee voordat ik ergens begin te reageren. Met dat regageren begin ik nu dus zo'n beetje dus eigenlijk ben ok wat dat betreft op de voorpagina van T.net gewoon een newbie ;)
Enige nadeel als je zelf wil modden kan je wel eens kritiek krijgen en dan kan je dat het beste op te lossen door je aan de mod FAQ te houden (die vind je hier ook ergens)
Ik ben druk aan het lezen.
Kan alleen niet meer modden want ik had al gereageerd ;(
Ik had ook al vrij vroeg in de topic gereageerd en was daarmee ook mijn modrechten al kwijt. Des te frustrerender vond ik het, vandaar dat ik dacht dat het misschien terecht was een topic te openen.

TgF: Ik zal volgende keer een lijstje maken, denk dat voorbeelden erg duidelijk illustreren waar het fout gaat idd, dat blijkt uit de post van wauskes. Kan me ook zo voorstellen dat je niet zit te springen om meteen de hele thread door te lezen.
Op dinsdag 10 juli 2001 15:59 schreef a casema user het volgende:
Hmm, nee, opmerken dat ze hun reputatie niet meehebben is gewoon een feit imho. Dat jij dat eigenlijk ook zo ervaart blijkt uit het feit dat je de behoefte voelt je in te houden gezien je username ;)
[edit
Was alles behalve zo bedoeld. Ik bedoel er gewoon mee te zeggen dat ik wel vaker beloftes heb gezien die niet waargemaakt konden worden, en dat ik heb bovendien niet netjes helemaal eens ben met de policy van casema. Immers betalen mensen al voor kwaliteit, en nu moeten ze nóg meer betalen om de kwaliteit eindelijk te krijgen.

Edit:
En dat voor beide van onze standpunten wat is te zeggen, blijkt uit de moderaties lijkt me: Zowel informatief als overbodig. Let others be my judge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 15:59 schreef a casema user het volgende:
ik heb erin gereaceerd dus kan helaas niet bij modden. (ik heb me nog ingehouden gezien mijn gebruikersnaam >:) )

[edit
Mischien is het handiger dat je even toelicht waarom jij van mening bent dat het een flamebait is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
Op dinsdag 10 juli 2001 16:06 schreef Negotiator het volgende:
[..]
[..]
Hmm, nee, opmerken dat ze hun reputatie niet meehebben is gewoon een feit imho. Dat jij dat eigenlijk ook zo ervaart blijkt uit het feit dat je de behoefte voelt je in te houden gezien je username ;)
[..]
ik bedoel meer die zin ervoor.
En het is maar de vraag natuurlijk of Casema het nu wel goed gaat doen
als dat geen flamebeat is.......

mijn mening laat ik idd liever voor me, anders wordt het helemaal leuk.
TROLL-war :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
Op dinsdag 10 juli 2001 16:09 schreef TgF het volgende:

[..]

Mischien is het handiger dat je even toelicht waarom jij van mening bent dat het een flamebait is?
jahoor.
hij vraagt zich af of ze dat wel kunnen waarmaken, hij doelt dus op hun eerdere dienstverlening die ter wensen over lieten en ze dus nu weer niet een goede dienst kunnen leveren.
Baseert hij alleen op eerdere geruchten of ervaringen.

(neehoor, neem het niet voor casema op, maar moet ff uitleggen waarom ik dit een flamebeat vond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een algemene opmerking:

1. het is flamebait (maar dat terzijde)
2. je kunt je reactie editten en hoeft niet een nieuwe aan te maken (is beter voor de leesbaarheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 16:14 schreef a casema user het volgende:
Baseert hij alleen op eerdere geruchten of ervaringen.
Doorgehaald wat niet van toepassing was. Ik heb het werkelijk niet als een flamebait bedoeld.

En ik baseer me niet alleen op ervaringen met alleen casema en chello, het is 'algemeen bekend' dat bedrijven wel eens meer beloven dan ze waar kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op dinsdag 10 juli 2001 16:11 schreef a casema user het volgende:

[hak]

als dat geen flamebeat is.......
Ik weet niet wat ik er van moet maken. Hij zegt gewoon dat ze het goed moeten doen (dus meent dat ze het vroeger niet goed deden). Wat ik wel snap is dat het niet zo slim is om te zeggen dat mensen zich opgelicht kunnen voelen. (ok als ik zo hoor zou ik dat ook zeggen maar ik ken het niet dus ik hou mijn mening ook voor me)

[edit]
het is 'algemeen bekend' dat bedrijven wel eens meer beloven dan ze waar kunnen maken.
Ja dat klopt maar de meeste van die bedrijven zijn niet zo opzichtig als reclame makende providers. Planet roept ook binnen 5 minuten online maar gebeurd ook genoeg waardoor datniet lukt. Het gaat er niet om wat je roept maar hoe je het roept.

Ik kan namelijk roepen dat ik de beste pc reparateur van brabant ben en iedereen denk van tsja... Ga ik het zelfde roepen en roep er bij wie het niet gelooft probeer het maar (en dan in de kleine regeltjes er bij zetten dat je ook moet betalen). Gaan ze denken van hmm ff testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

TgF past die pet!

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 16:56 schreef Spice het volgende:
TgF past die pet!
Die pet past ons allemaal :P

Anywayz, ik ben ff een tijdje off line, ik hoop dat deze draad een beetje op een volwassen manier kan worden voortgezet.

Zo niet, dan zijn de consequenties voor degene(n) die het aangaat.

Mocht iemand zich afvragen waar die /me het over heeft, lees gerust de FAQ en het moderatiebeleid er (nog) eens op na.

Een discussie vind ik prima zolang deze constructief gevoerd wordt en we elkaar daarbij in ieders waarde laten. Wellus-nietus verhalen en onbeargumenteerd elkaar afkraken gaat er bij mij niet in (daar helpt zelfs ;) niet meer bij).

Ik hou absoluut niet van dreigen, maar wil hier toch wel een dringende oproep doen (in deze draad) om even nog een keer na te denken voor je op de verstuur-knop drukt.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Ik hou absoluut niet van dreigen, maar wil hier toch wel een dringende oproep doen (in deze draad) om even nog een keer na te denken voor je op de verstuur-knop drukt.
* Felicia agrees

Ik vind dit inderdaad wel toepasselijk en ik respecteer /me

Pagina: 1