OK casema / wanadoo!

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kreeg zojuist berichtje van Cable Wanadoo dat Premium abo is verbeterd. En hoe! Van 256kbits naar 512 en upload naar 128kbits. :D
Dat mogen ze vaker doen :)

Oh ja, vanwege de euro is het abo ook nog goedkoper geworden: wel 72 cent! ;)

Any way, was al tevreden over premium maar zo scoren ze wel punten bij mij.

/edit
kijk ik net ff wat verder naar beneden, zie ik dat er al een opmerking over gemaakt wordt in een ander draadje. :+

Deze zou dus dicht mogen

Verwijderd

He, wat is dit nou? Een positief verhaal over casema :? :+
Hier staat trouwens het nieuwsberichtje op t.net :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ja das wel beter

dus je hebt nu een downstream van 60kbyte/seconde

en hoeveel betaal je ervoor?

want volgens mij was dat abbo nog wel redelijk prijzig

• wslagendijk
  • Niet online
45 Euro of te wel fl 99,17

Vind ik het wel waard. ADSL zou duurder zijn geweest aangezien ik geen vaste telefoonaansluiting heb. (ben student, hè)

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Komen ze net een maandje te laat mee aanzetten hier in Zeist, we hebben nu allemaal al ADSL :)

Wel leuk om te horen dat Zeist ook eens in het lijstje staat ;)

GG Casema

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

De snelheidburst is ook goed te zien op de site van speedtest:

http://www.speedsuite.net/speedsuite/Database/Graphs.asp?pi_id=36&co_id=73

De gemiddelde snelheid van de downloadtest is nu 65,6 kB/s! Dit is gewoon ruim 10 kB/s sneller dan Mxstream basic!!! En dan ook een uploadsnelheid van gemiddeld 14,4 kB/s maakt van dit abbo een echte Mxstream killer! :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Ik ben vandaag vers begonnen met Wanadoo premium, loopt goed, dik tevreden :)

Verwijderd

...en ik heb net planet aangeschaft, moet ik dan nu alweer omschakelen??

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 17:13 schreef Aphax het volgende:
Komen ze net een maandje te laat mee aanzetten hier in Zeist, we hebben nu allemaal al ADSL :)

Wel leuk om te horen dat Zeist ook eens in het lijstje staat ;)

GG Casema
Nou ik denk dat je blij mag zijn met je ADSL. Casema heeft het bij mij al voor goed verklooit van Basic abonnement zeiden ze ook dat het sneller als ISDN zou zijn NOT!
Ik vertrouw die gasten niet meer en er staat trouwens ook nergens dat de verbinding tussen jouw en de casema gegarandeerd 60 kb/s zal zijn. Wacht maar tot er strax weer meer op dat netwerkje van ze komen dan krijg je weer dat gedoe dat je de kabel moet gaan sharen....

Succes ermee!
en wees blij dat je ADSL kan krijgen.

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 17:23 schreef Smooth2K het volgende:
Ik ben vandaag vers begonnen met Wanadoo premium, loopt goed, dik tevreden :)
Je houdt toch nog niet k*tterige download limiet van 4 gig! Dus géén MXStream killer...
Ik haal ook 60~70 met m'n ADSL basic! :9
Nee KCMA heeft een hoop goed te maken.
En een ander nedeel is dat het een shared-medium is, dus meer abbo's is minder speed! :( Maarja, heb ik geen last van...

Verwijderd

http://www.casema.nl/service/

Dit is precies wat hun service in houd :( :)

Verwijderd

Je houdt toch nog niet k*tterige download limiet van 4 gig! Dus géén MXStream killer...
Ik haal ook 60~70 met m'n ADSL basic!
Nee KCMA heeft een hoop goed te maken.
En een ander nedeel is dat het een shared-medium is, dus meer abbo's is minder speed! Maarja, heb ik geen last van...
Je haalt twee dingen door elkaar. Kabel is inderdaad shared medium, dus adsl wint op dat punt. Het gaat nu even over de verdubbelingen die casema doorvoert op haar primium pakt. Ik ben een blij mens dat mijn download snelheid nu gemiddeld rond de 60~65 is (en dat is tie!). Das een hele verbetering, want hij kroop eerder soms nog maar net boven de 20 uit. Casema heeft een hoop goed te maken en bij deze doen ze dat... Hou je je negativiteit ff lekker bij je en laat ons casema gebruikers blij zijn met dit heugelijke feit, heb er lang genoeg op moeten wachten...

ps. wat die download limiet betreft, daar heb ik nog nooit last mee gehad en als ik zo rond lees heeft uberhaupt nog nooit iemand er last van gehad. Dat argument mag dus in de zak naar Spanje gestopt worden...

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:15
er is geen enkele provider die geen limiet zegt.
een fair use policy is ook een limiet...zij bepalen wat fair is!

btw als je alleen maar legale dingen download vind ik het knap als je de 4 gig per maand haalt.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Gehaktbal
  • Laatst online: 23-07 10:20
demo's downen :)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op dinsdag 10 juli 2001 19:00 schreef Dutch_man het volgende:

[..]

Nou ik denk dat je blij mag zijn met je ADSL. Casema heeft het bij mij al voor goed verklooit van Basic abonnement zeiden ze ook dat het sneller als ISDN zou zijn NOT!
Ik vertrouw die gasten niet meer en er staat trouwens ook nergens dat de verbinding tussen jouw en de casema gegarandeerd 60 kb/s zal zijn. Wacht maar tot er strax weer meer op dat netwerkje van ze komen dan krijg je weer dat gedoe dat je de kabel moet gaan sharen....

Succes ermee!
en wees blij dat je ADSL kan krijgen.
rustig henk denk aan je hart, over een maandje hebben wij ook ADSL :7
Pagina: 1