Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop laptop bedrijf ( 20 stuks )

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views

Vraag

• SupernovaBE
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-10 19:49
Topic mag verwijderd worden.

[ Voor 96% gewijzigd door SupernovaBE op 27-10-2017 14:28 ]

Alle reacties

• mastr-dc
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-11 18:24
Ik zal maar eens de eerste zijn...
Wat heb je zelf al gevonden? Welke modellen/software heb je zelf voor ogen?

Elke zakelijke laptop rond de 1000 euro met een SSD zou voldoende moeten zijn denk ik?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vraag je IT leverancier om een offerte? Die zal wel met Lenovo/HP/Dell komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• SupernovaBE
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-10 19:49
Onze IT man was een jaartje terug langsgekomen met een Acer switch ( windows toestel ) om te testen maar mijn werkgever vind dit toestel te traag.
Een jaar verder door de drukte wordt hier nu toch tijd voor gemaakt om te digitaliseren.

Daarom dat ik de vraag hier eens stel aan mensen die hier ook dagelijks met bezig zijn, eventueel mensen die ook met zo iets werken die kunnen vertellen wat zij hiervoor gebruiken?
Digitale werkbonnen ondertekenen zal gewoon een pdf programma zijn waar een digitale handtekening kan met geplaatst worden.
De andere toepassingen zijn vrij standaard en vragen verder niets speciaal.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

SupernovaBE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:06:
Onze IT man was een jaartje terug langsgekomen met een Acer switch ( windows toestel ) om te testen maar mijn werkgever vind dit toestel te traag.
Okay en wij moeten raden wat de specificaties waren? en zij konden geen ander toestel leveren wat wel sneller is? :? 8)7
De andere toepassingen zijn vrij standaard en vragen verder niets speciaal.
Als het allemaal "standaard" is, heb je ook wel een selectie kunnen maken van laptops die aan je "standaard" specificatie voldoen.
Kortom, toon even wat inzet, gebruik het filter van pricewatch en kom zelf met wat voorstellen ipv ons je huiswerk te laten doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 27-10-2017 14:11 ]

39

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:33
Ik zou niet zoveel tijd besteden aan de hardware. Die paar duizend euro die je daaraan wint of verliest bij het kiezen van de perfecte hardware voor jou doeleinden valt in het niet bij het uitvogelen van hoe je alles qua software en processen in goede banen gaat leiden. Laat staan het opleiden van alle medewerkers om alles digitaal te kunnen doen.

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11 22:05
Een TPM chip lijkt mij voor zakelijk gebruik wel een eis, zodat de laptops fatsoenlijk gebitlocked kunnen worden.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SupernovaBE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:06:
Een jaar verder door de drukte wordt hier nu toch tijd voor gemaakt om te digitaliseren.
Zoek dan een goede IT partner. Kennelijk is er geen kennis aanwezig, dan moet je een partner hebben die je dit kan toevertrouwen. Als iemand met een Acer laptop aan komt laat dat al zien dat die persoon absoluut ongeschikt is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MGB-hero
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 13:00
Tsurany schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:20:
[...]
Als iemand met een Acer laptop aan komt laat dat al zien dat die persoon absoluut ongeschikt is.
Waarom zou iemand direct ongeschikt zijn als hij met merk x aankomt? 8)7

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MGB-hero schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:12:
[...]

Waarom zou iemand direct ongeschikt zijn als hij met merk x aankomt? 8)7
Acer is een typisch consumenten merk, dat wil je niet zakelijk inzetten.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.