Ik zoek een?
Upgrade voor mijn huidige PC. Ik gebruik hem voornamelijk voor Internet/Office, dus hoeft geen zwaar systeem te zijn
Wat is je budget?
bij voorkeur een euro of 200. Als het veel duurder wordt dan kan ik ook een nieuwe laptop aanschaffen, waarop ik mijn monitor, keyboard, muis aansluit
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem ziet er als volgt uit
[list]
[li]Antec NSK4480B kast met 380W voeding[/li]
[li]AMD Athlon 64 X2,Boxed, 4850E, Socket AM2[/li]
[li]Kingston KVR800D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x[/li]
[li]MSI K9A2GM-FIH V1[/li]
[li]Samsung SpinPoint F1,7200RPM, SATA II, 16MB, 640GB[/li]
[/list]
Bij voorkeur wil ik de kast hergebruiken en wellicht mijn Harddisk + memory ook.
Ik zat zelf te denken aan een nieuw moederbord met integrated wifi + video waarop ik een Intel of Amd CPU op kan plaatsen, maar ik zie zoveel verschillende moederbords dat ik niet weet wat te kiezen.Tevens wil ik graag 2 monitoren aan kunnen sluiten.
Zou mooi zijn als iemand tips heeft.
Upgrade voor mijn huidige PC. Ik gebruik hem voornamelijk voor Internet/Office, dus hoeft geen zwaar systeem te zijn
Wat is je budget?
bij voorkeur een euro of 200. Als het veel duurder wordt dan kan ik ook een nieuwe laptop aanschaffen, waarop ik mijn monitor, keyboard, muis aansluit
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem ziet er als volgt uit
[list]
[li]Antec NSK4480B kast met 380W voeding[/li]
[li]AMD Athlon 64 X2,Boxed, 4850E, Socket AM2[/li]
[li]Kingston KVR800D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x[/li]
[li]MSI K9A2GM-FIH V1[/li]
[li]Samsung SpinPoint F1,7200RPM, SATA II, 16MB, 640GB[/li]
[/list]
Bij voorkeur wil ik de kast hergebruiken en wellicht mijn Harddisk + memory ook.
Ik zat zelf te denken aan een nieuw moederbord met integrated wifi + video waarop ik een Intel of Amd CPU op kan plaatsen, maar ik zie zoveel verschillende moederbords dat ik niet weet wat te kiezen.Tevens wil ik graag 2 monitoren aan kunnen sluiten.
Zou mooi zijn als iemand tips heeft.
24x sf175s + gw5000-dt op oost