Vraag

• Potvis420
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04-11-2022
Ik ben op zoek naar een groothandel die de laatste nieuwe smartphones kan aanbieden. Ik heb al wat rondgezocht maar vind niet direct een goede leverancier.

Als ik een leverancier vind, dan heeft hij wel een paar grote merken, maar aangezien ik voor mijn klanten meestal een specifiek toestel moet zoeken, is dit niet echt handig.

Ik ben momenteel op zoek naar een bedrijf dat de Sony Xperia XZ1 of XZ Premium kan aabieden.
Maar op lange termijn zou een vaste partner wel handig zijn.

Momenteel gebruik ik D&D Distribution en Copaco als mijn leverancier voor Pc benodigdheden, maar op telefonie vlak hebben zij een beperkt tot onbestaand aanbod.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Beste antwoord (via Potvis420 op 17-11-2017 15:11)

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34
Je kunt voor Coolblue gaan, zij hebben vaak scherpe prijzen voor bedrijven. Vooral als je slechts enkele producten per maand koopt.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34
Je kunt voor Coolblue gaan, zij hebben vaak scherpe prijzen voor bedrijven. Vooral als je slechts enkele producten per maand koopt.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Potvis420
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04-11-2022
Kiswum schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:55:
Bedankt voor de hulp!
Ik heb net hun zakelijke site eens bekeken, en het ziet er inderdaad wel veelbelovend uit.
Ik zie wel dat er minstens voor 2500€ of 3stuks van een bepaald product moet besteld worden om een verminderde prijs te kunnen aanvragen.
Dit is nu meestal nog niet het geval.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:23
Dat probleem ga je bij elke groothandel krijgen. Groothandel gaat voor grote aantallen.
Losse zakelijke aankopen is meer B2B dan groothandel.

Ben je op zoek naar een vaste partner die kan leveren of ben je opzoek naar korting?
Dat laatste kan je wel vergeten denk ik als je alleen maar losse aankopen doet.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vraag een pas aan van de Makro ofzo? Kan je BTW aftrekken en vaak heb je dan "unlocked" devices.

En wat @PROnline aangeeft; 3 devices is amper groothandel. Alleen al de kosten (personeel) om jouw account op te voeren in een goed systeem, doet de marge op 1 of 2 devices teniet.

FYI: op een game-console zit net een paar tientjes voor de winkelier en bijna 0 voor een distri. Je moet er dan wel heeeel veeeel bestellen willen ze nog iets van de prijs doen.

[Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 08-11-2017 13:12]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee