Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
TV
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Liefst rond de 800 euro max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
TV gaat in de woonkamer staan, wordt vaak Netflix gekeken, heb een xbox one staan waar f1 / BF1/ Cod op gedaan wordt. Verder via HDMI een IPTV kastje om de gebruikelijke zenders te kijken.
Ik sluit max 3 HDMI apparaten aan (Chromecast / IPTV kastje / XBOX)
Grootte is minimaal 49inch, 55 inch zou nog prettiger zijn maar het prijsverschil voor die paar inch vind ik aardig groot.
100hz + is wel een vereiste.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
LG49SJ810 - Via plattetv.nl kan ik die via hun feestdeal voor 850 euro krijgen maar is die beter hun vorige model de LGUH850?
Philips PUS4965XX - Ambilight is fancy maar Philips zijn de verhalen wisselvallig over.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga ik gelukkiger worden van de LG49SJ810 dan de LGUH850?
Of zijn er meer TV"s die ik over het hoofd zie?
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
TV
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Liefst rond de 800 euro max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
TV gaat in de woonkamer staan, wordt vaak Netflix gekeken, heb een xbox one staan waar f1 / BF1/ Cod op gedaan wordt. Verder via HDMI een IPTV kastje om de gebruikelijke zenders te kijken.
Ik sluit max 3 HDMI apparaten aan (Chromecast / IPTV kastje / XBOX)
Grootte is minimaal 49inch, 55 inch zou nog prettiger zijn maar het prijsverschil voor die paar inch vind ik aardig groot.
100hz + is wel een vereiste.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
LG49SJ810 - Via plattetv.nl kan ik die via hun feestdeal voor 850 euro krijgen maar is die beter hun vorige model de LGUH850?
Philips PUS4965XX - Ambilight is fancy maar Philips zijn de verhalen wisselvallig over.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga ik gelukkiger worden van de LG49SJ810 dan de LGUH850?
Of zijn er meer TV"s die ik over het hoofd zie?