Zoek de verschillen, zelfde modelnummer wel prijsverschil!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Hoi Tweakers,

Ik ga een downgrade van mijn monitor doen, ik gebruik bijna geen G-Sync omdat ik geen shooters speel, het is wel actief bij bepaalde games zoals Divinity Origin of sin 2, maar daar zou ik net zo goed V-Sync kunnen gebruiken.

Nu zie ik deze twee (naar mijn idee dezelfde) modellen op maxICT staan (ik zoek op prijs momenteel want ik vind het 2717D model wel leuk om straks in mijn nieuwe huis aan de muur te hangen etc.

https://maxict.nl/product...at-zwart-computer-monitor
https://maxict.nl/product...at-zwart-computer-monitor

Zoek de verschillen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:06
Goh, een databasefout bij MaxICT. Het is eerder nieuws als er geen dubbele producten, prijsfouten of andere fouten daarin stonden. Koop 'm gewoon bij een betrouwbare shop: pricewatch: Dell Ultrasharp U2717D Zwart

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:52

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verschil is de leverancier. voor de rest vraag ik me af wat je met dit topic wilt :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Oh excuseer, ik hoopte eerlijk dat het interessant kon zijn. Ik zag later ook dat er een lange levertijd aan gekoppeld zit. Ik denk dat ik 'm bij Azerty aanschaf, helaas hebben ze 'm niet bij coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Nee, dit is standaard bij MaxICT. Aangezien ze ook data aan de PW leveren kom je, als je producten naloopt die in de PW moeten komen, dit echt extreem veel tegen. Heel irritant. Als je het niet goed controleert krijg je dit soort suffe fouten namelijk ook in de PW ;). Deze zal waarschijnlijk ook wel opduiken.

Micromail Zeewolde is ook prima btw. Nooit problemen mee gehad, de site en aanmeldmanier is hooguit wat oubollig.

[ Voor 23% gewijzigd door Nat-Water op 27-10-2017 08:40 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
Allright, ik zie bij Micromail niets staan van (levering dag na bestelling) vandaar dat ik naar azerty keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Nou, wat zei ik.. dubbele entry in de PW:

pricewatch unsorted: DELL Dell 27" Ultrasharp U2717D Quad HD IPS LED (U2717D)

Da's trouwens weer een andere link, dus de 3e van MaxICT :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 01:09
Is niet het enige product wat dubbel is met prijsverschil. Had het zelf ook met een videokaart, scheelde 60 euro, nooit wat over gehoord :P.
Pagina: 1