Toon posts:

Probleem met een dedicated CS server op lan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een dedicated CS server draaien, om een beetje met een paar man op te knallen, maar zover krijg ik em niet zo dat mensen van internet kunnen connecten... beetje irri...

Ik gebruik winroute om internet te delen bij ons thuis en de CS port waarop geconnect moet worden is 27016...

weet iemand een oplossing/link ?

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:45

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Via internet, moet je de server kunnen laten connecten met de WON servers, die doen dat dacht ik op poort 27010.
Anders zien je 'clients' de server niet.
zet voor de zekerheid poort 27000-28000 open (beide kanten op) en dan zou het moeten werken lijkt mij.

Ben alleen niet bekend met winroute en al die progjes..

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

als je alleen op een LAN wil spelen dan kun je het IPX protocol installeren, opschrijven welk IPX adres de server gebruikt (zie je in hlds) en dan connect: insert.ipx.address.here
in de console van de clients typen (die ook allemaal ipx moeten hebben geinstalleerd). Dat moet geloof ik werken :)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Hij moet juist toegankelijk zijn via internet

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:47

McMiGHtY

- burp -

Je moet de poort waarop die draait doormappen...dus je maakt een mapping aan van exter/internet ip:poort naar inter:poort

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 22:39

aKra

Intentionally left blank.

Je moet de poort correct doormappen Roel, je kan anders eerst even testen door een non-dedicated server te starten...

Intentionally left blank.

Pagina: 1