Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2-in-1 Convertible Touchscreen Laptop, HP of Asus?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

volgende week zal ik een nieuwe laptop aanschaffen maar ik twijfel steeds en nog steeds over 2 modellen, misschien dat jullie mij wat advies kunnen geven?

Ik twijfel tussen HP Spectre x360 13-ac019nb en Asus ZenBook Flip UX360UAK-C4340T.

Voor mij moet de laptop de volgende eigenschappen hebben, dus een absolute vereiste:

* Touchscreen zijn
* Minstens 256 GB SSD aan boord
* (Mini) DisplayPort aansluiting, mag ook via USB-C poort
* Minsten 1 gewone USB poort
* Niet al te luide fans (ventilatie)
* Goede build quality
* Windows 10

Dit is het zo'n beetje. De Asus kost 150 à 200 euro minder dan de HP en op papier hebben ze gelijkaardige specs, welk van deze 2 convertible laptops zouden jullie kopen en vooral waarom?

Alle reacties

• jeffmo
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-05-2024
Die eerste (HP Spectre) kan ik niet vinden. Niet via jouw link, maar ook niet op HP site. Asus heeft blijkbaar wat luidere fan... HP Spectre veel keus.
HP Envy heeft ook mooie modellen en zijn iets vergelijkbaarder qua prijs met Asus.
Zit zelf naar 15,6" varianten te kijken...

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-11 23:28

ITsEZ

parttime all-rounder

Let goed op de beschrijving van de hp spectre "Conditie - HP Renew product".
Een envy zou ook nog een optie kunnen zijn, voor 100 euro heb je dan een videokaart in zitten, extra hdd opslag en een 8e generatie processor https://www.coolblue.nl/p...envy-x360-15-bp130nd.html

De Asus is uiteraard ook een prima keuze maar voor 100 euro kan je altijd de afweging maken wat je belangrijker en/of mooier vind.

Afhankelijk van hoe/waar je er me gaat werken zou een surface ook nog een optie zijn, dan ben je wel een stuk meer kwijt voor dezelfde specs. https://www.coolblue.nl/p...e-pro-i7-8-gb-256-gb.html

What you see is always what you get.