Hoi Tweakers,
Ik volg al een aantal weken de topics op dit forum om ideeën op te doen voor mijn nieuwe pc en vroeg mij af wat jullie mening is van de build die ik heb samengesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p met (liefst minimaal 120ghz)
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximum prijs van 2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alleen nog een oude HDD van 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb behalve de pc ook nog een nieuw monitor nodig, ik heb nu gekozen voor de Asus ROG Swift PG279Q maar vroeg me af of er nog andere goeie alternatieven zijn met g-sync en soortgelijke specs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de cpu wil ik wel graag een i5-8600k en voor de videokaart een 1080 GTX.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee maar wil me er wel in verdiepen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wat vragen omtrent de gpu en mobo. Ik heb nu vrij willekeurige merk van de 1080 gtx en z370 mobo gepakt maar zijn er misschien andere varianten/merken die beter aansluiten of beter aan te raden zijn?
Is er daarnaast nog iets waarvan jullie zeggen ''ik zou even wachten tot .... binnenkort uitkomt.''
Ik denk dat ik namelijk nog even wacht tot begin van het nieuwe jaar tot ik deze aankoop doe.
Alvast bedankt!
Ik volg al een aantal weken de topics op dit forum om ideeën op te doen voor mijn nieuwe pc en vroeg mij af wat jullie mening is van de build die ik heb samengesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p met (liefst minimaal 120ghz)
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximum prijs van 2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alleen nog een oude HDD van 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb behalve de pc ook nog een nieuw monitor nodig, ik heb nu gekozen voor de Asus ROG Swift PG279Q maar vroeg me af of er nog andere goeie alternatieven zijn met g-sync en soortgelijke specs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de cpu wil ik wel graag een i5-8600k en voor de videokaart een 1080 GTX.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee maar wil me er wel in verdiepen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wat vragen omtrent de gpu en mobo. Ik heb nu vrij willekeurige merk van de 1080 gtx en z370 mobo gepakt maar zijn er misschien andere varianten/merken die beter aansluiten of beter aan te raden zijn?
Is er daarnaast nog iets waarvan jullie zeggen ''ik zou even wachten tot .... binnenkort uitkomt.''
Ik denk dat ik namelijk nog even wacht tot begin van het nieuwe jaar tot ik deze aankoop doe.
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 259,- | € 259,- |
| 1 | ASRock Z370 Pro4 | € 110,- | € 110,- |
| 1 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080 8G (rev. 2.0) | € 571,- | € 571,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Asus ROG Swift PG279Q Zwart | € 799,- | € 799,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 195,63 | € 195,63 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 230,95 | € 230,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.367,38 | |