beeldscherm gaat continu op zwart

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiefty14
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:29
Heb sinds vandaag de AOC u3277pwqu aangesloten op een HP Elitebook folio G3, mooi scherm en eerste instantie tevreden.

Maar na 15 min gaat het scherm continu 2 a 3 seconden op zwart (Led van het scherm blijft branden), geluid van de laptop loopt wel door en kan ook niets in de logboeken van de laptop vinden, lijkt er dus op dat het een schermprobleem is. Wanneer ik scherm uit/aan zet is het probleem weer 15 min weg 8)7

Iemand een idee of iets soortgelijks meegemaakt? Of is dit simpelweg een DOA/RMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:18

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Wat voor soort backlight heeft je scherm? Ik heb precies hetzelfde gehad met een laptopscherm. Na ongeveer 15 minuten ging de backlight uit. Alleen als ik heel goed keek kon ik nog zaken van het scherm herkennen.

Elke keer een reboot "verhielp" het probleem.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:08
Kan je het scherm testen met een andere computer?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiefty14
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:29
Het is een amva scherm. Het lijkt er op dat het hele scherm zwart gaat, zal het morgen is testen met andere laptop alleen deze kan alleen full-HD i.p.v. 4K

Update
Met andere laptop getest en nu geen problemen meer, dus zal hoogst waarschijnlijk aan de andere laptop liggen...

[ Voor 28% gewijzigd door kiefty14 op 27-10-2017 20:42 ]